Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer - hjælp til næste indreb ønskes :) version 3

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Vi arbejder med SEO på et projekt som en projektgruppe - hvor holdningen er at SEO er fedt - så er den på plads :)

Siden det drejer om er nordhavn A/S og de ord vi ønsker at ramme google med er :

1: Generatoranlæg
Google idag side 1 nr 6
Bing side 1 nr 1
Yahoo side 1 nr 1

2: Nødstrømsanlæg
Google idag side 1 nr 10
Bing side 1 nr 1
Yahoo side 1 nr 1

3. Dieselgenerator
Google idag side 1 nr 7
Bing side 1 nr 4
Yahoo side 1 nr 2

Konkurrent:
Målet er self nr 1 alle steder på alle 3 ord, og vores eneste konkurrent i vores øjne er det firma som ligger nr 1 ved søgning på generatoranlæg på google, (så har jeg ikke lavet linkbuilding til dem som tidligere indlæg. HAHA )

Vi slår dem på følgende punkter
Alexa Rank : vi er nr 3.5 mio, de er  nr 11 mio
Vi har over 100 flere sider indekseret af analytics.
Vi har dobbelt så mange indgående links, størstedelen er kvalitetslink fra lev og andet.
Vores site er lavet om flere gange siden sommer, efter vores bedste evner med øje for for SEO lex. 

Alle søgeord lå på side 2 og nedefter,  først 23 november rammer vi rigtigt, nemlig da vi laver menu strukturen om og tilføjer masser af ekstra tekst, herefter suser frem til de resultater vi har nu.

Vores store spørgsmål er:
Hvad mangler vi , vi har flest links, vi har flest sider, vores side bør være SEO klargjort efter bedste forstand.

Alle input er velkomne og de resultater vi har opnået idag er opnået med aminoers hjælp, tak tak.

Mvh Johnny Hansen og resten af projektgruppen fra Nordhavn A/S

Husk det nu drenge - Store serverrum kræver store generatoranlæg i høj kvalitet fra Nordhavn A/S

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke brugt meget tid på at lede efter din konkurrent, men ud fra det du skriver kommer et par tanker fra min side:

Hvor gammelt er domænet hos jeres konkurrent? Og hvor længe har de haft stabilt indhold - uden de store udsvingninger seo-mæssigt? Nogle gange tager ting tid - og tid kunne godt spille en rolle her...

Husk desuden, at når du linker som i startposten i denne tråd til "generatoranlæg i høj kvalitet" fortæller du noget om at din side er relervant for "generatoranlæg i høj kvalitet" - hvis du vil til tops på generatoranlæg skal linket kun være "generatoranlæg"

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Vores domæner er over 13 år, og deres har vi ikke nogen alder på, men sikkert samme alder. :)

Konkurrentens side har ligget stabilt længe, og ser ikke ud til at lave noget videre på deres side.

Vedr. link så er jeg lidt i tvivl her, jeg troede netop at linket ikke bare skulle være "generatoranlæg" men "Generatoranlæg + noget mere" så det nyt her :)

Johnny

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)