Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab - regler for enkeltmandsvirksomheder...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er slet ikke sikkert, at du skal lave et decideret årsregnskab. Det afhænger af din omsætning m.m. Du skal selvfølge finde dit skattemæssige resultat, som ikke nødvendigvis er det samme som dit driftsresultat.

Du kan evt. vælge at få en til at lave det i år, hvis du er usikker på det, og så har du "skabelonen" til næste år. Det står dig frit for som enkeltmandsvirksomhed.

Regnskabskonsulent Anne Bjørnsten

www.a-b-consult.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var også en god idé...

Hvad ville du tage for en sådan opgave?

Og skal bogholderen egentlig ha' alle bilagene? For så er jeg jo rimelig afhængig af, at finde en i lokalområdet...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne...ikke enig.

I princippet skal der laves et årsregnskab...altid!

/peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
I princippet skal der laves et årsregnskab...altid!

Yes

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - så ved I mere end mig. Troede det afhang af omsætning m.m. om man kunne nøjes med at indtaste krævede oplysninger hos SKAT. Det har jeg da gjort flere gange...

Regnskabskonsulent Anne Bjørnsten

www.a-b-consult.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Bjørnsten:
Sorry - så ved I mere end mig. Troede det afhang af omsætning m.m. om man kunne nøjes med at indtaste krævede oplysninger hos SKAT. Det har jeg da gjort flere gange...

Årsregnskabet skal laves, men kun indsendes hvis SKAT beder om det.

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i samme situation. Jeg havde planlagt selv at lave det i EXCEL - men tør ikke kaste mig ud i det. Jeg synes ikke der er nogle der rigtig 'tør' svare på hvad det koster, er det på grund af andres øjne, eller kan det ikke anslås.

 

Jeg skal have lavet hele regnskabet for min nye virksomhed - første år. Har cirka 30 bilag med indkøb og cirka 10 med salg. Det er til at overkomme. Nogle der har nogle ideer om hvad, eller eventuelt kan sende en privat besked hvis de ikke ønsker at skrive det - hvad det kommer til at koste mig cirka?

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Problemet med at give et tilbud er at det tit er svært at se hvor meget arbejde der er i opgaven uden først at få en del oplysninger.

Men du kan da smide opgaven på Amino Freelancer, husk at skrive så mange om tydelige informationer som muligt og så er det bare at læne sig tilbage og se hvilke tilbud der kommer. bemærk at du ikke er tvunget til at vælge nogen af tilbudene overhovedet, så hvis du synes de alle er for dyre, dårlige, ell. så er det også i orden.

 

Mvh.

Benjamin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare at det er rigtig svært, at tage stilling til diverse tilbud, når man ikke har nogen som helst idé om, hvad cirka-prisen er.

Hvis man kigger på andre tilbud, ved man jo, hvad 'normal'-prisen er. Det ved jeg intet om i forhold til det her...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:
Hvis man kigger på andre tilbud, ved man jo, hvad 'normal'-prisen er. Det ved jeg intet om i forhold til det her...

Et regnskab er ikke en standardiseret vare som en liter mælk. Hvert regnskab er forskelligt - så det bedste bud er at følge Benjamins forslag om at smide det på Free-lancer.

Beskriv opgaven godt - herunder i hvilken stand dit regnskab er. Hvis det er bogført op til dato og afstemningerne passer mv. så er opsætningen af årsregnskabet + skatteberegning en overkommelig opgave prismæssigt.

Henrik

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)