Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blokering af belastende brugere..

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Team..

 

Nu har jeg så en eller anden total spade der synes det er rigtig sjovt og give negativ karma til samtlige af mine indlæg..

 

Kan man ikke blokere ham helt ? Eller skal jeg slette profil herind og lave ny med anonym profil ?

Iriterrende med sådan nogen idioter !

 

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville være en glimrende funktion, som MT så kan trække lidt flere PLUS kunder ind på.

Amino er et glimrende sted, men til tider skal jeg da indrømme at jeg tager mig til hovedet over diverse indlæg (også dine til tider).

På EuroInvestor er der en glimrende funktion hvor man kan skjule indlæg fra bestemte brugere, og det brude også kunne laves her.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja alle indlæg kan jo ikke falde i alles smag, men at man bare giver dårlige karma til samtlige indlæg synes jeg sku er underligt..

Ja det kan lade sig gøre på mange andre forums så burde også kunne her.. Jeg bliver gerne amino plus brugere hvis dette kommer :-)..

Håber Hr. Thorborg vil tage det til efterretning.

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

 

Jeg ved ikke hvordan du kan konkludere at denne *navn fjernet* har set sig sur på dig, men det er ingen grund til at hænge ham ud herinde - dårlig stil. Jeg foreslår i stedet at du skriver direkte til folkene bag amino, det andet er simpelthen for latterligt...

 

Simon

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg synes du skal gå ind i min profil og se de indlæg jeg har lavet og se hans kommentar, samt mine stjerner efterfølengde..

 

Mikkel

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også godt nok alt sammen, men det er altså ikke mere end indicier.. Jeg gætter på at du allerede har skrevet til ham personligt, men man skal altså være overordentligt sikker i sin sag, før man hænger nogen ud 'offentligt'.

 

- Simon

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan heller ikke se hvordan du kommer frem til at det er ham?

jeg har kigget nogle af dine gamle indlæg igennem og jeg kan godt se din dårlige karma, men ikke at det skulle være ham?

Du kan jo opgradere til plus og se hvem det er..

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Jeg vil nu hurtigts muligt fjerne navnet i dit indlæg - det er meget dårlig stil at kalde andre "idot og total spade' (ved ikke helt hvad en total spade er) og istedet  gøre dit indlæg til en opfordring om en ny funktion.

Jeg kan personligt ikke lige se hvorfor man skal have en mulighed for at kunne udelukke andre - men nu er jeg jo også plus medlem og kan se hvem der giver mig dårlig karma og jeg kan derfor kontakte dem direkte uden for forumet for at afklare hvad de syntes jeg kunne gøre bedre.

Jeg kunne aldrig finde på at hænge andre ud på et forum og slet ikke på et så tyndt grundlag som du er fremføre.

De kunne jo faktisk være at vedkommende ikke kan lide dine indlæg hvis det altså er den person du nævner - hvordan ved du det?

Håber du kan se det urimelige i dit indlæg - selvom man godt kan blive træt af andre på et åbent forum.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tror vi alle har det sådan ind imellem, men synes bare du skal ignorere det og komme videre.

Nogle minus stjerner skal ikke være nok til at ødelægge din dag Smile Specielt da ikke med en lille nyfødt - kan jeg se - Tillykke med ham.Yes - det er fast arbejde de næste 20 år hehehe

mvh

Jesper

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejere også kraftigt plus medlem, så jeg kan få gjordt lidt ved det Devil Og give lidt igen på anden måde Cool

Men det er nu via min yotube profil og mit indlæg om el samligning..Min konklution kommer fra..Daglige mange dårigere stjerner siden den tråd

 

Mikkel

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)