Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta Tag Information ubrugeligt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Meta Tag Information ubrugeligt ? Mange mener at google ikke anvender ordene det er beskrevet i den information..!?

xxx

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Google bruger ikke keywords eller description til at give din side en bedre placering..

Keywords læser de slet ikke.

Description er stadig super vigtig da denne, hvis brugt rigtig, kan give en masse besøgende..

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan den give flere besøgende?

xxx

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meta tags bruges til en masse forskellige ting, så som at fortælle hvor længe en browser eller bot skal holde siden i sin cache, hvilke sprog siden er på osv. F.eks. kan man validere sin side overfor Google Webmasters tools gennem et meta tag.

Du snakker sikker om nogle af de Meta tags som blev meget populære for nogle år siden, fordi man ved at stoppe alt mulig ubrugelig information ind her, kunne komme op i toppen af alle søgninger (typisk Keywords og description).

Disse er skam heller ikke ubrugelige idag, men man kan heldigvis ikke bruge dem som dengang. F.eks. vælger google ofte en meta description som den beskrivende tekst til et site, hvis den vel at mærke er sigende. På den måde kan man få lov at lave en lid mere sælgende tekst om sit site, frem for en "tilfældig" frase fra din forside.
Som altid skal man vurdere hvor lang tid man vil bruge på sine meta beskrivelser, men hvis du nu har gjort meget andet, er det da et sted der også er værd at bruge energi.

mvh

Janus

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger bruger, så kan det forstås på to måder: Om de bruger informationen til at lægge dig højere på resultatsiderne, eller de bruger informationen, når de viser linket til din side.

Google har selv sagt, at de ikke bruger keywords. Om de bruger beskrivelsen til at give dig en højere placering skal jeg ikke kunne sige, men da beskrivelsen typisk er en tekst du også har på din side, så kan man jo sige ja. Men de bruger i hvert fald 100% din beskrivelse, når de skal linke til din side. Og det kan du bare teste ved at lave en Google-søgning, tjekke meta tagget description og se hvilken tekst Google lægger på resultatsiderne.

Håber det hjalp, ellers kommer der nok også andre svar ;-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi description sammen med title bliver vidst til brugerene.. Det er vigtigt at få skrevet noget der fanger, det kan give flere besøgende...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha... Så vil jeg da lige få udfyldt det så.

 

Tak for svar.

xxx

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO bog er nu læst.

Jeg skal lige høre om jeg har opfattet det rigtigt.

Produkt:  http://www.eye4design.dk/product_info.php?products_id=197

Min beskrivelse:

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Product Title Tag:

Abele, Håndlavet Italiensk Loftslampe.

 Product Description Tag

Italiensk belysning i Murano glas. Med Abele får du en lampe du kan bruge som både loftslampe og væglampe.

 Product Keywords Tag:

Belysning, Lampe, Væglampe, Loftslampe, Italiensk Design.

 

Har jeg fat i noget af det rigtige her? Smile

 

xxx

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Har jeg fat i noget af det rigtige her? Smile

Du har fat i noget af det rigtige, hvis du f.eks. vil findes på "håndlavet loftslampe" eller "italiensk loftslampe".

Dog skal du være opmærksom på, at din description måske ikke vil blive brugt af Google på søgninger med ordet "håndlavet" i, da det ikke indgår i description-teksten. Her kan Google meget vel finde på at nappe noget tekst fra produktsiden, hvor ordet "håndlavet" optræder.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)