Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen herinde der ligger inde med "Forretningsplanen - en håndbog for nye virksomeheder"?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og skal til at skrive forretningsplan, men synes ikke jeg kan finde nogen brugbare guider på nettet...... måske jeg tager fejl?

Men er stødt på bogen: "Forretningsplanen-en håndbog for nye virksomheder" men den er desværre udsolgt fra forlaget, så ville høre om der var en herinde der ligger inde med den...`?

 

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, takker for jeres hjælp, fandt vist en brugbar pdf.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og roder med forretningsplanen og er nået til mine missioner, visioner og værdier men er i tvivl om, det jeg har skrevet er dækkende?

Her er hvad jeg har indtil videre:

Mission, vision og værdier:

Dette kan jeg: Jeg kan skabe hygge og personlig indretning for private kunder i København.

Dette vil jeg: bruge min kreative sans, i mit samarbejde med kunden

Dette gør jeg: får det bedste ud af lidt på en kreativ måde

 

Mission: jeg vil i samarbejde med kunden, skabe hyggelige og inspirerende omgivelser i private hjem.

Vision: Jeg vil gerne opfattes som den engagerede og kreative samarbejdspartner indenfor boligindretning.

Værdier: Jeg er:

·          Kreativ (Jeg har ofte nogen kreative løsninger på udfordringer i mit arbejde)

·          Engageret (Jeg er en ildsjæl indenfor mit fag og brænder for indretning).

·         Åben (Jeg er lydhør overfor mine kunders ønsker og stiler efter et samarbejde omkring de opgaver der skal udføres).

·         Professionel: (jeg vil fremstå professionel og troværdig i relation til mine kunder).

 

Elevatortalen:

Søderberg-indretning kan hjælpe med at skabe en hyggelig og personlig atmosfære i din bolig – med de rigtige idéer og indenfor dit budget! Jeg udfører ethvert job med kreativ sans og professionalisme, i samarbejde med dig. Intet job for lille.

Mit motto: Handling giver forvandling.

 

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Det er da bestemt et udgangspunkt. Mit råd til dig vil være at prøve at arbejde dig videres igennem forretningsplanen, for selvfølgelig går det ud på at få skrevet et dokument som du kan bruge i dine samtaler med banker m.m. - men det vigstigste ved at skrive en forretningsplan er processen som du selv kommer igennem.

 

Du vil helt sikkert opleve at der dukker ting og tanker op hos dig som vil gøre at du kan gøre din mission o.l. endnu skarpere når du først begynder at arbejde med din forretningsidé.

 

Mangler du inspiration til de forskellige afsnit vil jeg gerne invitere der forbi min blog hvor jeg forsøger at samle inspirerende indlæg for iværksættere der er ved at skrive forretningsplan som dig.

Klik forbi: http://forretningsplanen.blogspot.com/2009/08/velkommen.html

Held og lykke !

Claus Handberg

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone..

 

hvis du vil bruge tiden bedre, syntes jeg du skal tage et kig på startupcompany, og deres dynamiske forretningsplan.

 

eller

http://www.dynamicbusinessplan.com/shop.asp som er skrevet af en anden dansker, Mogens Thomsen..

 

brug tiden på at bygge værdier for din virksomhed istedet for strategier som 90% sikkerhed ikke kommer til at holde

 

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

Hej Lone..

 

hvis du vil bruge tiden bedre, syntes jeg du skal tage et kig på startupcompany, og deres dynamiske forretningsplan.

 

eller

http://www.dynamicbusinessplan.com/shop.asp som er skrevet af en anden dansker, Mogens Thomsen..

 

brug tiden på at bygge værdier for din virksomhed istedet for strategier som 90% sikkerhed ikke kommer til at holde

 

 

 

 

Ja, er nået en del videre.

Mit firma/site er samtidig mit afsluttende eksamensprojekt på Multimediedesign uddannelsen og har siddet og analyseret med SWOT, Porters five forces, værdikædeanalyse, de 4 pér og PEST.....

Altsammen ting der gør mig klogere..... :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

Hej Lone..

 

hvis du vil bruge tiden bedre, syntes jeg du skal tage et kig på startupcompany, og deres dynamiske forretningsplan.

 

eller

http://www.dynamicbusinessplan.com/shop.asp som er skrevet af en anden dansker, Mogens Thomsen..

 

brug tiden på at bygge værdier for din virksomhed istedet for strategier som 90% sikkerhed ikke kommer til at holde

 

 

 

 

Har allerede downloadet en pdf udgave af den bog, kostede mig 98 kr.

Den er meget brugbar.....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)