Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor er Greenpeace sjove ;D

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-Giggle

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-BigSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

right..!!

Big Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sjove? Jeg synes nu det er sørgeligt - er der ikke andre der føler skam når de ser gode mennesker der ikke har tænkt sig om, ydmyge sig selv (eller blive ydmyget) på den måde? Stakkels kvinde.

Der vil altid være brug for fodfolk der kæmper for sager de ikke forstår. Vær ikke et sekund i tvivl om at folkene længere oppe i greenpeace-hierakiet er mere kampdygtige, og måske, om de har ret eller ej, ville kunne knuse "Lord Monckton".

Herhjemme i Danmark har aktivisterne lært ikke at lade fodfolkene gøre talearbejdet foran kameraerne.

Jeg synes ikke det er et problem at hun er uvidende - hun kan vel løfte banneret. Og i sin fritid kan hun lukke gas ud, dels for selvtilfredsstillelse, og dels for rekruttering.

 

Desuden kan han godt lykønske sig selv med titlen konspirationstosse, nu hvor global opvarmning er anerkendt af alle verdens regeringer - af alle medierne, og af alle folk - og det er naturligvis ligegyldigt om han har ret eller ej.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er sgu et dejligt menneske, ham Lord Monckton. Så stille og rolig og well-manered - og jeg mener det sgu - thumbs up til ham :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Sjove? Jeg synes nu det er sørgeligt - er der ikke andre der føler skam når de ser gode mennesker der ikke har tænkt sig om, ydmyge sig selv (eller blive ydmyget) på den måde? Stakkels kvinde.

Jeg føler skam over, at folk kan kæmpe for noget de ik aner en skid om... Det næste bliver vel kæmp for demokratiet, og så kommer Mugabe ind i billedet...

Jørgen Olsen:

Der vil altid være brug for fodfolk der kæmper for sager de ikke forstår. Vær ikke et sekund i tvivl om at folkene længere oppe i greenpeace-hierakiet er mere kampdygtige, og måske, om de har ret eller ej, ville kunne knuse "Lord Monckton".

Knuse Lord Monckton? Jeg tvivler meget stærkt!

Jørgen Olsen:

Jeg synes ikke det er et problem at hun er uvidende - hun kan vel løfte banneret. Og i sin fritid kan hun lukke gas ud, dels for selvtilfredsstillelse, og dels for rekruttering.

Du synes det er okay, at folk kæmper for noget de slet ik ved hva er? Det kan i længden blive en ret farlig cocktail!

Jørgen Olsen:

Desuden kan han godt lykønske sig selv med titlen konspirationstosse, nu hvor global opvarmning er anerkendt af alle verdens regeringer - af alle medierne, og af alle folk - og det er naturligvis ligegyldigt om han har ret eller ej.

Så fordi flertallet tror på en ting, så bliver det pludselig sandheden? Wierd holdning Jørgen... Vil du så os tilside sætte gældende lovgivning, hvis flertallet mener noget andet?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Jørgen Olsen:

Desuden kan han godt lykønske sig selv med titlen konspirationstosse, nu hvor global opvarmning er anerkendt af alle verdens regeringer - af alle medierne, og af alle folk - og det er naturligvis ligegyldigt om han har ret eller ej.

 Så fordi flertallet tror på en ting, så bliver det pludselig sandheden? Wierd holdning Jørgen... Vil du så os tilside sætte gældende lovgivning, hvis flertallet mener noget andet?

For nogle hundrede år siden VIDSTE alle, at Jorden er flad og at månen og solen og alle stjernene roterer rundt om Jorden.
Så at alle var af den opfattelse, gjorde det til sandheden, indtil Nikolaj Kopernikus i 1543 påstod at Jorden er en planet, som roterer om Solen.

For meget længe siden VIDSTE alle, at menneskene stammer er skabt af Gud og er efterkommere fra Adam og Eva.
Så at alle var af den opfattelse, gjorde det til sandheden, indtil en eller anden modig stakkel (Charles Darwin) påstod noget andet.

Lige nu VED alle, at den globale opvarming er et menneskeskabt faktum, og at vi er i gang med at spolere jorden med CO2.
Hvem tør påstå noget andet, uden at blive kaldt konspirationstosse, rablende gal eller andet hyggeligt?

Hvor udskældt er Bjørn Lomborg ikke, fordi han giver udtryk for at vi ikke kan bremse CO2 udledningen, og at vi i stedet skal fokusere på at bekæmpe de negative følger af den?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)