Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsførings Hjælp nu!!!!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ry
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Erik!

Fedt sted her på Amino - skriver om en udfordring tidligt om morgenen, og inden du har drukket første kop kaffe, står gutterne klar med input; er du så færdig

Jeg er relativ ny her på sitet, men har en hel del års erfaring. Inden din kammerat går helt i selvsving over layout, farver og medier, så er det voldsomt afgørende, at han sammen med Amoni-gutterne sikrer målstyring:

Hvad er det helt præcist, han vil opnå med de midler, han nu vil have produceret for at nå sit forretningsmæssige mål? Flyers og brochurer kan gøre en masse for at understøtte forretningsidéen, men sørg for gud skyld for at være fokuseret på, hvem der skal rammes, og med hvilket budskab. Men det ved de seriøse Amino-gutter også en hel masse om!

Go'' dag!

Morten K. Andreasen
KRAGHOLM

mortenandreasen@mail.dk








 







Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Han er også velkommen til at kontakte os i Denker Media.
Vi laver alle former for opgaver inden for markedsføring, onlinemarkedsføring, public relations m.v. Vi har i en årrække lavet markedsførings-opgaver for en lang række virksomheder i Danmark såvel som i udlandet.







Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Erik,

Som alle de andre herinde, så vil K5 Marketing så absolut også meget gerne deltage i "udbudsrunden". En af mine hjørnesten er netop "Iværksætteri" - både omkring strategi ved salg/afsætning, samt hele den grafiske proces. Jeg er bl.a. sparringspartner hos "Erhvervssparring" (www.erhvervssparring.dk) - iøvrigt et sted jeg kan anbefale din kammerat at undersøge.

Nåja, så er vi et kommunikationsbureau med rødder i den jyske muld - så vores priser er altid til at komme i nærheden af!  Han kan kigge nærmere på www.k5m.dk eller kontakte mig på fls@k5m.dk eller 9875 0204 for yderligere information. Jeg vil naturligvis også gerne høre nærmere omkring hans ideer/ønsker/krav til materialer.

Fortsat god aften.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)