Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum faktura dato ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg bruger SummaSummarum og har fået et problem med at lave en faktura dags dato/betaling samme dag ?

Tidligere når mine kunder har købt/betalt samme dag hos mig, så har jeg lavet en fakt på denne måde:

Bilag>ordre/salgfaktura>klikket på debitor> indsat de data som skulle indsættes og skrevet

DATO =Dags dato + forfaldsdato = dags dato

flueben i BOGFØR>OK

Og så har det betydet at der lå en fakt som var betalt, når jeg kiggede under >BILAG>fakturaer<betalte

Men nu når jeg laver ovenstående, så kommer den ikke ind under betalte MEN bliver lagt under

bilag>IKKE FORFALDNE eller bilag>ikke betalt

og så er det først når jeg laver en kasseklade at den kommer til at stå som betalt, men jeg ville jo gerne have at det virker ligesom tidligere hvor jeg kunne lave en BETALT faktura under dette:

Bilag>ordre/salgfaktura>klikket på debitor> indsat de data som skulle indsættes og skrevet

DATO =Dags dato + forfaldsdato = dags dato

Er der en der har oplevet dette / hvordan jeg kan få det løst ?

på forhånd tak for hjælp

Confused

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg forsøgt at afinstallere prg og installeret det igen med min back up fil men det er samme

"fejl" jeg får Sad

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du husket at sætte et flueben i "Kontant, Konto:" og så vælge kontonummeret til enten bank eller kasse?

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Har du husket at sætte et flueben i "Kontant, Konto:" og så vælge kontonummeret til enten bank eller kasse?

 

Ups......Embarrassed

Det var lige præcis det som jeg havde glemt....

Tusind tak for hjælpen...

Big Smile

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)