Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 ens sider med forskellige sprog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Er der nogen der kan sige mig om Google ser 2 sider med ens indhold, men med 2 forskellige sprog som den samme side og bliver man så evt. straffet på grund af dette.

Mange hilsner:

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er 2 forskellige sprog, så er teksten vel forskellig på de to sider - og dermed er indholdet på siderne jo ikke det samme længere?

Ellers forstår jeg ikke lige hvor problemet skulle være?

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Jessen:

Hvis det er 2 forskellige sprog, så er teksten vel forskellig på de to sider - og dermed er indholdet på siderne jo ikke det samme længere?

Ellers forstår jeg ikke lige hvor problemet skulle være?

Jeg tænkte at begge sider er identiske og har samme design, grafik, fotos osv. ( det er en side med fotos ) Men den ene er på engelsk og .com domæne og den anden dansk og er et .dk domæne. Men ligger på 2 forskellige webhoteller.. Google kigger vel ikke kun på tekst, men også på tags på fotos osv.

Håber det giver mening..

/Thomas

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg sige, at det nok kommer an på mængden af tekst på din side.. Men hvis teksterne samt de tags du lægger på billederne er forskellige, hhv. på Dansk og Engelsk, så burde der ikke være nogle problemer med Duplicate Content. Google ser jo bort fra design osv, og kigger på teksten og indholdet på din side. De kan stadig ikke læse billede, så hvis navne, stier osv. er ændret, vil de blive opfattet som forskellige. Så længe du ikke har danske tekster på din engelske side, kan jeg ikke se nogle problemer i det.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian..

Tak for dit svar som har været til god hjælp..  Big Smile

Mange hilsner/Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)