Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datojæger tjener da kassen...

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den enste der føler med den 16-årige ekspedient der skal scanne 100 gavekort ind for at købe en wii + spil :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener der bliver trukket moms og skat , når du bruger gavekortet , så det er medregnet i værdien af gavekortet

Med en god bi indtægt at haveSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Jeg prøvede lige at google det, men fandt kun mit eget indlæg skrevet 10 minutter før. Det går godt nok pænt stærkt med den indexering Surprise

Ja, det var da egentligt lidt vildt Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks iværsættere. Datojægere der opfordrer til snyd hos andre erhvevsdrivende. Meget flot og betryggende.

500,- er grænsen på et gavekort før hverken giver eller tager skal opgive noget. Det er ikke konkurrence, men en gave...

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

skat side siger 700 kr som max beløb ved gavekort ,  vis arbejdes giver et gavekort  , vidste der skulle betales skat.

,jeg kunne ikke find et eks. der passer til det med fundene varer for gamle ,

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1780254&vId=0&search=gavekort

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Danmarks iværsættere. Datojægere der opfordrer til snyd hos andre erhvevsdrivende. Meget flot og betryggende.

500,- er grænsen på et gavekort før hverken giver eller tager skal opgive noget. Det er ikke konkurrence, men en gave...

/Jesper

 

Er det et samlet beløb eller kan man godt modtage 1.000 x 25 kr. gavekort uden at blive beskattet og har du en kilde?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Er jeg den enste der føler med den 16-årige ekspedient der skal scanne 100 gavekort ind for at købe en wii + spil :D

Nej me to... Slap af det må være den værste kunde man kan få. Og så bagefter tænke på at hun kommer hver uge med de skide gavekort hehe...

Men hva med den person, som skal printe alle de gavekort ud? Det må da næsten være endnu værre!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Er det et samlet beløb eller kan man godt modtage 1.000 x 25 kr. gavekort uden at blive beskattet og har du en kilde?

Ja det kan man. Ring til SKAT og få det bekræftet. Det er nogle år siden jeg havde med det at gøre sidst. Men der udstedte vi en del gavekort á 500,- da det var grænsen vi dengang fik oplyst. Vi som virksomhed skulle ikke forklare SKAT hvem der havde modtaget kortet og vi kunne bogføre det som markedsføring. Modtageren skulle ikke opgive det til SKAT og kunne i teorien modtage 100 kort på en måned. Men det var ok sagde SKAT, sålænge det ikke var på et kort, og så længe det ikke var en del af en løn...

Dog skal du ikke regne med at du nu kan funderer din virksomhed på at udstede og modtage gavekort. Hvis en lønindkomst pludselig forsvinder, men man ikke modtager dagpenge og fortsat er i ansættelseslignende forhold så er der nok nogle alarmer der går af.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er sgu' grineren. En ny nomineret til årets tråd Big Smile - nå, back to work......

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den udsendelse så jeg desværre ikke. Men vi har Netto,Fakta og Superbrusen lige i nærheden.

Så næste gang, jeg skal handle,vil jeg forsøge at finde for "gamle" varer. Så kan jeg da få en pose kaffe. Vi drikker meget kaffe, så passer det fint.Big SmileWink

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)