Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datojæger tjener da kassen...

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Nu sagde hun så vidt jeg hørte intet om at forsørge familien, men at gavekortene finansierede Wii'en, fladskærmen etc. Men det kan godt være, jeg hørte forkert - kæmper med noget virksomhedsøkonomi og mænd kan jo ikke multitaske.

Nej hun sagde intet om det, men det fortalte Kaare Kvist... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Link link link :D nu ved jeg hvad juleferien skal bruges på!

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Grav et hul i gulvet i din lokale Føtex og fyld det med madvarer for 30.000 kr., herefter venter du en måned og graver det frem igen....Så kan du da godt leve af det Big Smile

Fantastisk ide! Nu skal der findes gemmesteder i Føtex... Inde bag vinene, bag non-food varerne og evt. i midten af en stor pyramide formet at pakker med toiletpapir.... Stick out tongue

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon: jo det var forsørgelse af hele familien..

Jeg kunne nu godt leve af det :-) Kræver selvf der er gamle varer nok ;-)

Bruger nok 400,- om dagen incl udgifter..

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Simon Tørring:

Nu sagde hun så vidt jeg hørte intet om at forsørge familien, men at gavekortene finansierede Wii'en, fladskærmen etc. Men det kan godt være, jeg hørte forkert - kæmper med noget virksomhedsøkonomi og mænd kan jo ikke multitaske.

Nej hun sagde intet om det, men det fortalte Kaare Kvist... ;D

 

Jeg syntes nok der var noget om det. Nu har de sådan et indslag et par gange om året og jeg kan huske en gang de snakkede med en hjemløs, der før i tiden gemte kød rundt omkring derinde og tjente lidt ekstra på at aflevere det derinde. Det var faktisk meget underholdende, hvordan han i detaljer forklarede hvordan og med hvad der snydes - for det skulle vidst være ret udbredt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle være masser af plads til at gemme vare i elevator skakten :-)

Jubii vi har 2 Føtex i Randers...Cool Så kan jeg komme på ferie næste år

 

Mikkel

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget der jævnligt falder mig ind. Det er da ikke særlig svært for de datojægere at gemme en stak pålæg bagved de dyre vine, gå ind ugen efter og læg dem i fryseren i 10 minutter og så hente dem igne og indkassere..  Skype-CoolSmile

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er jo efterhånden blevet en guide til snyderi i Føtex. Mon ikke vi kunne få Amino til at oprette en kategori med "Fup og Fiduser", så der kunne gives flere tips og tricks i denne genre?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Mikkel Friis Media:

Hvem herinde kan tjene 400,- i timen efter skat og moms..

Det kan de fleste da forhåbentlig Indifferent

Mikkel Friis Media:

Det er da en pænt god forretning og være datojæger :-O

Jeg var engang for mange år siden butikschef i et supermarked, som også lovede en gratis vare for hver gammel vare en kunde fandt. Vi fandt jo hurtigt ud af hvem der var de mest aktive datojægere, og holdt så lidt øje med hvordan de kunne finde tingene.

Det resulterede ofte i bortvisning af kunder som gemte varer rundt omkring under hylderne, for nogle dage senere at "finde" dem igen som gamle varer.

Nogle havde selv gamle varer med, som de havde købt/stjålet flere dage tidligere.

Selvfølgelig var der også ærlige kunder som fandt gamle varer, og afleverede dem diskret ved kassen for at hjælpe butikspersonalet, men de var desværre i undertal.

Hele problemet kan selvfølgelig undgås hvis personalet overholder forretningens regler og rutiner, men travlhed gør at fejl sker.

Op med humøret (og kontrollerne) ude i butikkerne, og glædelig jul.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)