Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommenter på NoTanShop.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at få lavet en ny version af vores webshop www.notanshop.com

Nu er der masser af muligheder for at skyde os ned med kommentare om hvad der er godt og dårligt på den gamle, samt komme med gode ideer til nye tiltag. Så vi få lavet alle de ændringer der skal være for at få en god webshop. 

Når den nye version er kommet igang lægger vi også den op så alle kan se hvordan den er endt. 

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve jeres butik er vist helt fin, men udseendet er måske lidt trist og det er egentlig kun jeres produkter der siger noget om hvad det er for en side :) Ellers meget fin.

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God og flot hjemmeside

Kontakt side  ville jeg ligge mere centralt placeret øverst oppe , jeg synes kontaktsiden er et af de vigtigste punkter

Lige igen på kontaktsiden dit CVR nummer igen , samme med de andre informationer , tit er det CVR nummer der afgøre om man vælger , at handle dette sted.

Alle sider er der samme titler , gerne forskellige titler på hver underside hjælper lidt i søgemaskinerne

Lige forskellige søgeord ind på hver side og keywords ind i overskrifterne ,og i tags forskellige keywords også ind.

Det er denne  title jeg mener der skal være forskellige på hver side <title>Ventetøj til dig der er gravid. Ventetøj til alle. Vi har ventetøj</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker simpel, og alligevel for mig virker den uoverskuelig.
Og den kunne måske godt bruge lidt farver, som skar lidt i gennem sådan at det ik kun er en "hvid side, med sort tekst"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)