Hej Jeg har en enmandsvirksomhed og har lejet mig ind på en skrivebordsplads i hos en anden virksomhed (et IS). Helt praktisk har IS'et lejet kontoret lokalerne - som er en nedlagt butik - af et kolegie, hvor jeg så lejer mig ind på en skrivebordsplads hos IS'et.Det drejer sig om en møbleret plads, altså et skrivebord, en kontorstol og en hylde til mine ting og ikke andet. Jeg er nu kommet dertil hvor jeg gerne vil videre og have kontor et nyt sted. I min lejekontrakt (som jeg tydeligvis ikke fik læst ordentligt igennem da jeg skrev under), står der at "Aftalen kan opsiges med 3 måneders varsel til udgangen af et kalenderår.". Det vil vel sige at jeg er bundet til min kontorplads frem til år 2011, med mindre jeg kan aftale noget andet med min udlejer. Men jeg tænker bare om det er lovligt at jeg har så lang opsigelse af min kontorplads? Jeg kan forstå det var sådanne vilkår hvis jeg havde lejet mig ind i et lokale for mig selv, men er der andre vilkår når jeg lejer mig ind hos en der lejer eller hænger jeg på min dumhed af ikke have læst kontrakten ordentligt? |
Med Regus store udvalg af kontorindretninger, hjælper de personer og virksomheder med at arbejde præcist som de ønsker. Læs mere her!