Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af fragtfirma - GLS, DPD eller Post

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For en god ordens skyld skal der også igen nævnes, at deres kerneområde IKKE er løse pakker landsdækkende, idet de benytter lokale fragtmænd og det tager så ekstra tid og penge for.

mvh

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

For en god ordens skyld skal der også igen nævnes, at deres kerneområde IKKE er løse pakker landsdækkende, idet de benytter lokale fragtmænd og det tager så ekstra tid og penge for.

mvh

Ifølge DSV omdeles pakkerne den efterfølgende hverdag, prisen er fast i henhold til deres rate tabel.

Så jeg forstår ikke rigtigt hvad dit problem er ? udover at du konstat her på amino prøver at nedgøre alle andre speditører end GLS.  Men hvad det er jo ikke så mærkeligt når du selv køre for GLS og har en GLS PAKKE SHOP !!!

Mvh

Ravn

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn, har du ikke forstået Nicolajs pointe med at lade være med at nedgøre andre ??

mvh

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Ravn, har du ikke forstået Nicolajs pointe med at lade være med at nedgøre andre ??

mvh

Nu er det jo dig det kommer med total fejlagtige påstande om DSV.  hvorfor udtaler du dig mod bedre vidende  det er jo ikke dig der er bruger af DSV pakke service!

Men hvornår forstår du at mange her på amino efterhånden er trætte af dine mega useriøse indlæg der kun har til hensigt at miskreditere alle indlæg der ikke skamroser GLS!!

Mvh

Ravn

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

RAVN det er dig der nævner GLS og ikke mig..

luk og sluk for dit sludder fremover

TAK

 

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at GLS er rigtig fedt, men bor også i byen og tæt ved en Blockbuster, som har åbent til 22. Her i byen kan pakker ikke stilles af ved trappen og jeg synes at post DK altid bare lægger en seddel om at de har været forbi. 

Er det ikke muligt at vælge mellem to. Jeg har købt på sider hvor jeg selv har kunnet vælge mellem GLS og post DK og GLS. 

-lars

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

RAVN det er dig der nævner GLS og ikke mig..

luk og sluk for dit sludder fremover

TAK

Er det galt med din korttidshukommelse ??  Det er dig der startede med at angribe mit indlægs med nogle total fejlagtige påstande !! 

Din troværdighed er minimal her inde, når du ikke en gang tør stå frem og indrømme at du køre for GLS og har en GLS pakke shop.

Mvh

Ravn

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn, det er ikke dig der skal vurdere Aminoers formåen og viden og det er ikke dig der skal være dommer her på debatten.

Så længe du gemmer dig som anonym, kan andre ikke forholde sig til din viden om emner overhovedet.

Vis dig som et mandfolk og stå frem om hvem du er, men du tør nok ikke.

Jeg gemmer mig ikke og alle kan se hvem jeg er.

mvh

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Ravn, det er ikke dig der skal vurdere Aminoers formåen og viden og det er ikke dig der skal være dommer her på debatten.

Så længe du gemmer dig som anonym, kan andre ikke forholde sig til din viden om emner overhovedet.

Vis dig som et mandfolk og stå frem om hvem du er, men du tør nok ikke.

Jeg gemmer mig ikke og alle kan se hvem jeg er.

 

Jeg giver op for du er simpelthen for primitiv, du vil og kan ikke forstå hvad det  erjeg siger. Jeg må bare konstatere at det ikke er studenter huen der trykker hos dig.

Men i fremtiden bør du nok lige skilte med at du køre for GLS / og har en GLS pakke shop. 

Mvh

Ravn

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

LANTHER:

Ravn, det er ikke dig der skal vurdere Aminoers formåen og viden og det er ikke dig der skal være dommer her på debatten.

Så længe du gemmer dig som anonym, kan andre ikke forholde sig til din viden om emner overhovedet.

Vis dig som et mandfolk og stå frem om hvem du er, men du tør nok ikke.

Jeg gemmer mig ikke og alle kan se hvem jeg er.

 

 

Jeg giver op for du er simpelthen for primitiv, du vil og kan ikke forstå hvad det  erjeg siger. Jeg må bare konstatere at det ikke er studenter huen der trykker hos dig.

Men i fremtiden bør du nok lige skilte med at du køre for GLS / og har en GLS pakke shop. 

Mvh

Ravn

 

Det burde da være nemt for dig at bekende kulør, så alle andre aminoer også kan se hvem der gemmer sig bag ordet RAVN som er anonym..

Hvorfor må vi andre ikke kende din baggrund for dine ord ??

Hvad er det der så svært ??

mvh

 

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)