Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, Joomla, TYPO3?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad skal man bruge? Jeg skal have redigeret i min TYPO3 hjemmeside, men synes at det er lidt omstændeligt. Har desuden hørt en masse godt om Wordpress og Joomla, da der er flere funktionaliteter og elementer man kan tilføje.

Hvad er at foretrække for en ukyndig udi hjemmesider? Hvilket program er bedst søgemaskineoptimeret?

Michael Kousgaard

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Indkøber

TYPO3 kan det hele, det er supergodt, men det skal være sat op så du selv kan skrive de URL koder der skal fremstå til søgemaskinerne. Ellers kender jeg Jóomla der virker også efter hensigten lidt nemmere at få folk til at arbejde med.

Men hvorfor skifte hvis du ahr et TYPO3 site behold det med mindre at du ønsker at sætte en helt nyt design på din side, med nye URL, dette vil med sikkerhed på virke søgemaskinerne da disse ikke gendkender din side. Derfor sikre at hvem-som-helst kopierer URL så disse forbliver identiske.

Vi kan selvfølgelig løse opgave i begge systemer.

Hilsen Michael

Michael@outsource-it-to-thailand.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg vil ligeledes anbefale dig at beholde typo3.

Alle 3 systemer har deres fordele, dog vil jeg "groft" inddele dem sådan her:
Wordpress: små hjemmesider - Joomla: mellemstørrelse hjemmesider - Typo3: store hjemmesider

Hvis det blot drejer sig om at du ønsker et mere "moderne" udseende til din nuværende sid,e så er du velkommen til at kontakte mig for et nærmere pris konkurrence dygtigt tilbud.

Hjemmesideshoppen - typo3

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Swon

Tak for dit svar. Michael er dog sat på opgaven.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt i orden. Smile

God arbejdslyst.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ville anbefale dig at bruge typo3, du har muglighed for at kontakte mig på mecci@live.dk for at bruge en bedre løsning indenfor TYPO3.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er nok det nemmeste at gå til!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:
Alle 3 systemer har deres fordele, dog vil jeg "groft" inddele dem sådan her:
Wordpress: små hjemmesider - Joomla: mellemstørrelse hjemmesider - Typo3: store hjemmesider

Det er jeg ikke helt enig i... Wordpress kan sagtens bruges til større hjemmesider - der er vel en årsag til at Barack Obama, New York Times, TechCrunch og andre hvad jeg vil kalde "store" hjemmesider, bruger systemet..

De bruges formentlig også grundet den store brugervenlighed der ligger i Wordpress og at der super nemt for nye forfattere at gå til..

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

Det er jeg ikke helt enig i... Wordpress kan sagtens bruges til større hjemmesider - der er vel en årsag til at Barack Obama, New York Times, TechCrunch og andre hvad jeg vil kalde "store" hjemmesider, bruger systemet..

Nu skrev jeg lidt "groft" inddelt..

Obamas hjemmeside er jo netop en blog med <10 statiske sider, betegner jeg ikke som en stor siden(måske besøgsmæssigt men ikke sidemæsigt)
New York Times og TechCrunch - Tror at tilfældet her er at de bruger wordpress til dele af deres sider - ellers ville jeg nødigt sidde og administrere dem.

Jeg sætter selv wordpress op, og har slet ikke noget imod systemet - synes det er rigtigt smart! Nogle systemer har dog bare deres forcer og ulemper.
Og til redigering af statiske sider er wordpress bare ikke lige så simpelt og overskueligt som andre alternativer(min mening).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)