Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommunikationsplatform m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står overfor, at skulle have udviklet en kommunikations platform ala e-kids.dk, dog med andet indhold.

http://www.e-kids.dk/loesninger/

Jeg står lidt på bar bund i den sammenhæng. Nogle gode råd og erfaringer mht. udvikling, priser osv.?

Med venlig hilsen

Jacob Nygaard 

Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

?

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg vil helt klart anbefale dig at skrive en meget grundig beskrivelse af hvad du gerne vil have og opsætte det meget struktureret i et Word dokument. Du opdeler denne beskrivelse i "need to have" og "nice to have" - ud fra dette vil udviklingshuset kunne læse i hvilken retning du ønsker.

Jeg vil så anbefale dig at kontakte 3-4 udviklingshuse, således du kan sammenligne tilbuddene med hinanden. Udvælgelsen af disse udviklingshuse skal være meget grundig: kig på referencer (kontakt evt. nogle af referencerne), har de udviklet noget lign. før, hvor bliver softwaren udviklet osv.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på sl@inmobile.dk, hvis du har brug for yderligere råd, vejledning eller bare en snak om mulighederne. Jeg har kontakt til flere forskellige udviklingshuse, som kunne være interesseret i denne opgave.

God held med det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)