Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento vs. Prestashop?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hinding:

Tak for endnu flere gode svar..

Lad os sige jeg vælger Magento, og shoppen skal vise mine produkter i rækker, altså både tekst og billeder, men denne funktion vil jeg ikke have på forsiden, hvad gør jeg så? kan man installere en editor til forsiden også?

På forhånd tak

Vi plejer at lave en produkt kategori som vises på forsiden. Alle de produkter du putter i denne kategori vil så automatisk vises på forsiden (ligesom du selvfølgelig stadig kan ændre tester og billeder osv).

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Jeg har ellers et ret godt indtryk af jer begge og specielt nogle af de ting som jeg kan se i levere ser fornufige ud Nils - og så kan du altså ikke bare spise mig af med top500 fortune companies bruger systemet - istedet kan du jo anvise at i ihvertfald har nogle gode løsninger på problemet og det bestemt er noget i har taget højde for o.a. saglige / faglige argumenter - det er efter min mening ihvertfald noget mere brugbart.

- Jeg er VILD! Med dine tags i dit indlæg... :-)

Vi har en fransk kunde der kørere Magento 1.1.3. Som han i sin tid fik voldsomt customized. Blandet andet ændrede hans bureau ganske meget i core modulerne. Hvorfor han ikke bare umiddelbart har kunnet opgradere. Eller omskrive hans løsning.

Men ved at vælge en Magento Hosting provider (Os / Pro Contractors) der har styr på hvorledes magento skal afvikles hensigtsmæssigt. er performance på hans site steget med 75%.

De har i år omsat for > 50 Mill DKK

Så Magento kan og bliver skaleret hensigtsmæssigt uden det koster en arm. - De betaler DKK 3500,00 om året for at ligge hos os. 

Så mon ikke de 475 Euro om året ret hurtigt har financieret de ressourcer der bliver puttet i at lappe løsninger med google søgninger. ?

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

- Jeg er VILD! Med dine tags i dit indlæg... :-) 

Jeg havde håbet den ikke var helt tabt Wink

Hvis nu kunden sælger mange meget dyre ting siger det måske ikke så meget om evnen til skalering - men vi er vel enige om at uden en optimering af f.eks SQL queries med caching osv. så er det et regulært helvede at skalere ud over 5 simulatane besøgende i Magento? Jeg mener en ren demo install af magento kan jo lægge en ellers tom quad core server ned uden yderligere hjælp ved relativt små besøgstal - så noget skal der jo til af tilpasninger.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Hvis nu kunden sælger mange meget dyre ting siger det måske ikke så meget om evnen til skalering - men vi er vel enige om at uden en optimering af f.eks SQL queries med caching osv. så er det et regulært helvede at skalere ud over 5 simulatane besøgende i Magento? Jeg mener en ren demo install af magento kan jo lægge en ellers tom quad core server ned uden yderligere hjælp ved relativt små besøgstal - så noget skal der jo til af tilpasninger.

Er så endegyldig enig...! 

Du kan lægge en 4 Core VPS med masser af ram. der bare kører en standard magento demo store. ved blot at refreshe din browser.

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)