Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af babytøj fra Østen!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Vi er gået i gang med et projekt. Mangler derfor en der har gode forbindelser i østen. Vi ønsker at købe noget smart baby/småbørnetøj til danmark! Men kvaliteten skal være i orden. Har skrevet med nogle i Kina, men da jeg ikke selv er i Kina, er det svært for mig at vide om det svarer til dansk kvalitetskrav.

Er du interesseret og kan hjælpe, så skriv endelig til mig!

Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder for et dansk firma i Kina, der blandt andet repræsenterer adskillige kinesiske børnetøjsleverandører. Hvis du er interesseret, så skal du være velkommen til at kontakte mig på rasmus.bogh@easybizchina.com

Mvh.

Rasmus

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du tager fat i et outsourcing firma - kender et godt firma, Aksel. De har folk i Danmark og Kina, desuden har de også erfarringer indenfor tekstil - ring til Allan på 27154600.

Med venlig hilsen

Karsten

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Quipu

Hvorfor Kina, min kunde www.fleece.dk flytte sin produktion fra Kina til Thailand, jeg styrer denne løbende og har aldrig haft en klage om levering eller kvalitet, derudover er de Thailanske producenter, meget kvalitets bevidste, de lever som aftalt, små og mindre produktioner.

Gennem mit virke som agent har jeg started op og fået lavet mange kollektioner i Thailand, Vietnam og tidliger i Kina da prisen var billigst. I dag begynder Vietnam at overtage noget af kinas produktion. Men som et startop kan jeg hjælpe jer, personligt anbefaler jeg Thailand for midre og nystartede firmaer.

Jeg deler min tid mellen Bangkok og Chiang Mai. Og besøger de leverandører som jeg samarbejder med løbende når der er produktioner igang.

Som agent betaler i mig kommision for det der er afskibet!

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Quipu:

Hej derude.

Vi er gået i gang med et projekt. Mangler derfor en der har gode forbindelser i østen. Vi ønsker at købe noget smart baby/småbørnetøj til danmark! Men kvaliteten skal være i orden. Har skrevet med nogle i Kina, men da jeg ikke selv er i Kina, er det svært for mig at vide om det svarer til dansk kvalitetskrav.

Er du interesseret og kan hjælpe, så skriv endelig til mig!

Hvis du skulle have interesse, kan jeg sætte dig i direkte forbindelse med et par fabrikker, ejet og drevet af danskere, hvis det skulle have din interesse kan du fange mig på claus@nielsen.in.th

 

Hilsen

 

Claus

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte helt at skrive at det er i Thailand......Smile

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Quipu:

Tumei - Shanghai / Tumei - DK har gode forbindelser til  systuer i Kina.  Vi kan sandsynligvis hjælpe dig med dit projekt.

Jeg kan altid kontaktes på bms4242@elrotel.dk / bms4343@elromail.dk . Tlf. 86435242 / 23804757

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

CVR / SE. nr. 29091277

www.cstumei.com

 

 

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har gode forbindelser i mellem østen og top kvali fodtøj og under tøj både for hr.damer og børn.til konkurrencedygtige priser FOB danmark. hvis du er intereseret kan kontakte mig på  eskimoline@yahoo.com

tak                     Mike

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Quipu

Jeg har et forslag til at producere i Indien.....Udfra mine 10års erfaring med produktion i fjernøsten....så vil jeg klart anbefale Indien fremfor Kina.....Jeg har flere fabrikker som også arbejder med bæredygtige princip, Indien er også mere flexible i antal.....men det kommer jo helt an på hvilke materialer du vil lave i den baby kollektion...

Send mig en mail: s_j_hansen@mac.com

Mvh

Søren

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)