Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM, ERP, webshop - Open source erfaringer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Tourstart ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg roder lidt med en web side, og er i den forbindelse noget interesseret i at impelmentere opensource software.

Har lidt kig på SugarCRM, Compiere og Magento. Hvad er jeres erfaringer med disse, og er der andre som er bedre? Hvor godt spiller de forskellige systemer sammen?

Måske det er bedst at købe traditionelt betalingssoftware??

Det skal nævnes at udviklerne kan håndtere implementeringen selv, så denne ydelse skal ikke tilkøbes, men bliver inde i huset.

Mvh

Jan

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg særdeles tilfreds med både:

Magento eCommerce

og

SugarCRM

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla med Virtuemart er en glimrende løsning. Men hvis du siger, at vedligeholdelse mm. skal varetages af folk i huset, er det så ikke en bedre ide at tage udgangspunkt i deres kompetencer? :)

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Tourstart ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jo du har egentligt ret, men jeg fik ikke fortalt at det er kompetancer som skal opbygges. Udviklerne som har lavet web siden skal også stå for dette, og de har ikke nogle specifikke kompetancer. Alt skal tillæres.

Har du erfaringer med integration af Virtuemart med et ERP system?

Mvh
Jan

 

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Tourstart ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Nis,

Hvad er du specielt tilfreds med, og hvor ser du nogle svagheder?


Har du efaring med integration af et ERP system i Magento og Sugar?

Mvh
Jan

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Virtuemart kan sagtens kører sammen med en "erp løsning". Det kræver, at du installerer et ekstra modul, men så skulle du også være kørende.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet native e-conomic integration i redSHOP - det ret fikst :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Vi har lavet native e-conomic integration i redSHOP - det ret fikst :)

Stærkt! Det webshopprojekt I har gang i begynder at virke mere og mere interessant.

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SugarCRM er temmelig omfattende. 

Du kan sætte den til at modtage emails. Styre projekter, tasks, appointments osv. + relate det hele til enten leads, opportunities eller Accounts. du kan også have flere medarbejdere tilknyttet med forskellige roller. Eksempelvis i et projekt eller en support role.

Jeg er temmelig imponeret og har kun arbejdet med det ganske kort. men absolut et stærkt værktøj der frigiver mine resourcer til det jeg er god til.

Jeg har endnu ikke testet denne magento extension:  http://www.magentocommerce.com/extension/1130/sugarcrm Men den integrere reelt magento til SugarCRM.

Vi har et ret veltestet og veludviklet magento integration til http://www.e-conomic.dk/.

http://www.e-conomic.dk/integration/loesninger/magento

Vi har dog i den nyeste version også tilføjet eConomic Momskode på Kasseklade Konteringen.

Der udover arbejder vi pt. ret intenst på Magento integration til andre ERP Systemer.

Ovenstående integration er et skærm dump af http://www.procontractors.dk/ (vores) e-conomic magento til economic integration.

Og IKKE et eksempel på løsningen fra iCommerce.se (powerhosting/magentohotel.dk) eller GetAShops.dks e-conomic integration.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)