Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro-IT.dk mangler slogan...

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Bent-> Du har selvfølgelig ret. Mit indlæg var blot for at understrege, at det er farligt at lade sig skræmme af et par kommentarer og dermed ændre på sin profil. Det er ofte vigtigere at vise styrke ved at stå ved det, man nu engang har besluttet. Og en beslutningsændring skal ske, hvis forholdene ændrer sig - ikke fordi et par ensomme ulve hyler i mørket.

Det sker alt for ofte i vores verden, at der er en lille gruppe af utilfredse, som får ørenlyd på grund af at de faktisk råber højt.

Jeg tror ikke at IBM ville ændre deres logo, blot fordi jeg ringer ind til dem med et par betragtninger.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Pbtryk.dk >> grunden til at sloganet er fjernet fra signaturen er at det endnu er uvidst hviklet slogan der skal benyttes og om der overhovedet er brug for et i en så lille virksomhed som vores...  signaturen her på forumet er jo også fleksibel...

Det at vi får kritik herfra.. betyder kun at vi tænker os endnu mere om.. og er ikke baggrunden for vores valg.. men da fik fik idén med Micro-IT serveret.. var stilen lagt.. vi er små.. men tænker stort ( i øvrigt også et slogan valg fra tidligere.. )..

Vi vil lige have slået fast at vi er nye indenfor området "branding" så vi ved endnu ikke meget om det.. men vi læser en masse herinde...

Goaften  & Pbtryk.dk >> vi skriver dem ned.. og håber på et par idér ud fra dem..

A&B >> hvis vi skal have flere slogans i brug på en gang tror vi at kunderne bliver forvirrede...

Deadline for logo og slogan er fredag i næste uge... men logoet ( uden slogan ) er ved at være klar.. og det vil der ikke blive lavet om på.. da vi begge er meget tilfredse med logoet...


Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej UGGI. Liden tue kan vælte stort læs. Selv om der er sandhed i dette danske ordsprog, at ulykker kommer af små uheldige sammentræf, kan den vendes om (endnu et forslag - og vær vis på at jeg ikke mener du skal have flere slogans i brug på én gang). Jeg bruger aldrig selv slogans - blot et eller andet udtryk under fakturabeløbet, der kan få kunden til at tænke på noget andet.

Og her er det omvendte ordsprog, som du selv lige har givet idéen til: Micro-IT - sætter orden på kaos (lille it-firma med den store virkning).

Summasumarum: Slogan til jeres arbejdstøj.... Liden tue kan vælte stort læs & Micro-IT sætter orden på kaos
Bare sig til hvis du synes at nu kan det være nok. Bedste hilsen og skulderklap, Bent, A&B


Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Uggi,

 

Jeg håber ikke du bliver mere forvirret end guided - men der kommer mange gode forslag og mange gode kommentarer. Som jeg dog indledningsvist skrev, så skal du vælge noget som DU kan stå inde for. Hvis du sælger stegt flæsk, skal du nok ikke brande dig som "det franske køkken".

Da dine kunder er private, er det også kunder der, med mindre de bor på guldkysten, er jævne folk som os andre. De tænder ikke nødvendigvis på fancy slogans, men på tillid til dig, hvorfor din kundekreds sikkert er et fast skare, dannet gennem kontakter og "mund til mund" metoden. Skal andre se dig, kan det såmænd være nemt om navnet i sig selv forklarede hvilken vare du levere og hvem du henvender dig til. Ingen dikkedarer.

Som Peter nævner igen (ja, lad os da få papir på vores følelser for hinanden Peter ), så pas på med ikke at forkaste noget du finder godt fordi enkelte har en anden mening. Sådan er det jo - vi er meget forskellige, med forskellige indgangsvinkler til din forretning.

Husk på - I er små, I henvender jer til private. Gør det enkelt.

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
A&B >> Micro-IT - Sætter orden på kaos.. fin idé.. men.. desværre er det helt modsat i vores tilfælde hehe.. vi holder bare orden på det kaos vi har skabt hehe... ( som denne debat.. )

Stengaard >> jeg ser som denne debat som en lille guideline for hvad man skal tænke på når man starter op... vi har nu læset denne debat og den forrige igennem flere gange og har besluttet os for at vores "slogan" eller tagline om man vil.. skal være de 3 S´er : Salg, Support & Service... da det jo er det vi arbejder med.. og vores logo vil pt. være som du kan se nedenfor...

Vi takker for denne debat de sidste par dage men vi vil nu slutte af for denne gang...

LOGO

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Som nævnt er det måske slet ikke nødvendigt med et slogan. Et godt navn kan sige meget i sig selv, og det er ikke alle virksomheder, der har et slogan. Heller ikke de store.

Jeg synes, jeres logo er blevet meget bedre! Held og lykke med det hele.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Uggi-> Meget bedre! Flot logo, som i sig selv står grafisk meget pænere end det første udkast. Denne gang er der ikke behov for at spørge "Jamen - hvad har det med jeres virksomhed at gøre?", for logoet er bare pænt. Simpelthen.

Sloganet er heller ikke skidt. Jeg ville nok være forsigtig med at kalde det et slogan eller en tagline, da det egentlig er ret mondænt. Men det gør heller ikke noget. Som Bent nævner, så er det en god idet at have et "par sjove" til at smide på en t-shirt eller lignende. Det kan være kortvarige budskaber på messer eller lign., som får folk til lige at tænke en ekstra gang. Disse benyttes sjældent som slogans, men blot som et lille pift.

Jeg er glad for, atdu har lært noget i tråden - så har vi da ikke levet helt forgæves :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)