Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler ny leverandør til fremstilling af beklædning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Blevet nød til at kigge efter ny leverandør af beklædning da firmaet jeg bruger nu ikke lever op til mine forventninger. Nye leverandør jeg søger er til fremstilling af Trøjer Med og uden hætte, T-shirts, Jeans Undertrøjer, Træningsbukser. Tøjet skal være i tidens farver, stilen og kvaliteten skal være på niveau med eksempelvis  G-star, Super dry. Er ny virksomhed vil være små ordre jeg skal bruge til start.

Nogen der har kontakt til firmaer der kan anbefales? 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Surestt

Lidt i tivl om hvad du mener med mindre produktioner, jeg mener at kunne hjælpe med produktion af de tind du nævner, da du kender vægt og vævning på de ting du køber vild et gøre den nemmere hvis du kan sende disse informatione samt de minimum bestillinger du regner med.

Hertil vil det være bedst at de skriver på min private email, ps jeg fungerer kun som indkøbeagent for forskellige importører.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Surestt

Har du en mailadresse, jeg kan skrive til dig på? Du kan skrive til mig på fokus@mail.tele.dk.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder ik en producent, som kan lave det hele... Jo så skal det være nogle af de store producenter, men de gider ik lege med små ordre. Der er nogle høje minimumsmængder, men så kan de os lave hele kollektionen, mere eller mindre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)