Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klienten og webdesignen - Et typisk eksempel :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lige denne fra en kollega - Og grinte sq en del,  for må indrømme jeg har oplevet et par af sådanne klienter...

 

http://theoatmeal.com/comics/design_hell

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha.. Fantastisk og det er jo så latterligt sjovt fordi det faktisk engang i mellem er sådan Big Smile

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ramt lige på kornet Yes

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

haha det bliver ikke bedre :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

No matter how thin you slice it......there will always be two sides Wink

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske man skulle sende linket til kunden, efter han har underskrevet tilbudet. Mon de ville kunne se det Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den rammer hovedet på sømmet!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

HEHEHE... jeg tror, der er den form for kunder og kommunikation i alle typer brancher. Kan alle ikke nikke genkendende til det på et eller andet plan?

Selv en frisør har vel oplevet at lave et eller andet fedt hår på en kunde, for at blive rettet på undervejs og til sidst har måtte klippe til at håret lignede noget, der var løgn - men kunden var glad!

Og nogle gange må man jo bare "lægge hjernen" og lave tingene, som kunden ønsker det. Det er i disse tilfælde altid kunden, der ender med at have "ret", uanset hvor uret det er! Man kan råde og vejlede, men hvis det ikke hjælper, er der ikke meget at gøre. Stick out tongue

:-) Dorthe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)