Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarium - vareprøver ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke rigtigt hvor / hvordan jeg skal bogføre de vareprøver som mine kunder får i

SummaSummarium.

Jeg er ny bruger af dette program og er en "salgsperson", så evt svar må gerne være detaljeret, så en ikke regnskabs teknisk person forstår Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ville slet ikke bogføre det...idet det automatisk bliver reguleret via vareforbruget, forudsat at du laver en

fysisk varelageroptælling ultimo regnskabsafslutningsdatoen.

/peter

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for at tælle det - f.eks. for at holde øje med dit dækningsbidrag, som måske/måske ikke er vigtigt i din virksomhed, kan du oprette en særlig konto under Reklame til vareprøverne og bogføre forbruget dér. Så får du også styr på, hvor dyrt det er for dig med de varerprøver. Men som Peter skriver, er det ikke nødvendigt - det handler mere om, i hvor høj grad du skal bruge dine regnskabstal til noget selv, eller om du bare laver regnskabet fordi du skal.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine vareprøver er af en vis størrelse i lyset af det alm. vareforbrug vil jeg nu mene det er en god ide at kontere det separat - også selvom du kun laver regnskab til skat.

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret alle sammen, det var mere overfor SKAT men da det er små styk antal, så vil jeg kigge på det ved årsafslutningen / optællingen..

men tusind tak for jeres svar / hjælp

Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Hvis det er så småt.....så lad være med at bruge kræfter pådet.

Glem det!

/peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)