Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At vinde 850,000.00 eur på en mandag

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Leif Jensen:

Ja, indbakken i Outlook kan jo være en sand guldgrubbe - og tænk sig, der er faktisk nogle som hopper på den slags :)

Mvh
Leif

Sidder her midt en det svære valg om det skal være Bmw eller Jaguar, og så kommer der sådan en ond bemærkningWink

ja misundelse er en grim ting. Big Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv, jeg vandt kun 450.000 euro, men til gengæld har jeg vundet 4 eller 5 gange den seneste uge.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sjoveste er skam DR P5000 (en dab-kanal) der fra tid til anden ringer spamerne op og tager pis på dem. Det er verdensklasse!

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Det sjoveste er skam DR P5000 (en dab-kanal) der fra tid til anden ringer spamerne op og tager pis på dem. Det er verdensklasse!

Ja, de er sgu gode...Big Smile

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

WHOOPIE!

Jeg er da også heldig! Sikke en mandag! :-)
Jeg har eller kan vinde 2,5 milioner EUR.

Sikke en jul det kan blive og sikke noget fake!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette er formelt at meddele Dem som en af de 5 vindere af den netop indgået endelig trækker i Euro Millions-programmet.

Det online cyber trækker blev foretaget fra en udtømmende liste over 500.000 e-mail-adresser på personer og virksomheder, der tog med en avanceret elektronisk tilfældig udvælgelse fra internettet. Ingen billetter blev solgt.

Efter denne automatiserede computer valgrunde, opstod din e-mail-adresse som en af de fem vindere i kategorien "D" med følgende nummer: KBF921587

Huske på, at præmier strengt vil overføres til vinderne, der officielt fil i for deres krav inden for den givne tidsramme. For at begynde din påstand, du rådes til straks at kontakte program koordinator med Deres fulde navn, din dato og fødested og din fuldstændige Telefon Nærmere oplysninger, herunder din mobilnumre. Disse oplysninger nedenfor, skal sendes til koordinatoren nedenfor.

Mr. Gerhard Sluiter
GL Consult
E-mail: eurmgroup@aim.com

 
Alle gevinster skal afhentes inden 7 arbejdsdage. Eventuelle uafhentede Prisen vil blive returneret til statskassen for organisationskomiteen kroppen. Du rådes til at holde din vindende oplysninger strengt til dig selv og ikke dele den med enhver enkeltperson eller virksomhed.

BEMÆRK: Du er til fil i for påstanden om to millioner fem hundrede tusinde euro som værdien af din tildeling.

Tak for at være en del af vores program og Tillykke!

Sonya Allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også vundet i denne uge et par gange 450.000 eur , hvor mon de får alle de penge fra ?

Stort tillykke til hovedvinderne Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo venner.

 

det vælter ind med penge i økeblikket.Big Smile

 

Kære ven,

 

 

 

 

Hvordan har du det i dag, og din familie? Jeg håber, fint, jeg Dr.Wilson Leonard. Fra Haledon, North West London, her i England. Jeg arbejder for Natwest Bank Corporation London. Jeg skriver dig fra mit kontor, som vil være en stor fordel for os begge. I min afdeling, som er den assisterende manager (Greater London Regional Office opdagede jeg et forladt beløb på 12,5 mio $ USA Dollars på en konto, der tilhører en af vores udenlandske kunder Late Mr. Thompson Morrison, en amerikansk statsborger, som desværre mistede livet i flystyrtet den 31. januar 2000.

 

 

 

 

 

 Valget af at kontakte dig, er vakt fra den geografiske karakter af hvor du bor, især på grund af følsomheden af transaktionen og fortrolighed heri. Nu er vores bank har ventet på nogen af de pårørende til at komme op til kravet, men ingen har gjort det. Jeg personligt har fået medhold i at placere deres slægtninge i 2 år nu, jeg søger dit samtykke til at præsentere dig som pårørende / Vil modtageren til den afdøde, således at udbyttet af denne konto vurderet til $ 12,5 millioner dollars kan udbetales til dig.

 

 

 

 

 

Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter, 60% til mig og 40% til dig. Jeg har fået alle de nødvendige juridiske dokumenter, der kan bruges til at støtte dette krav, vi stiller. Alt hvad jeg skal gøre, er at fylde tanken i jeres navne til de dokumenter og lovliggøre det i retten her for at vise dig som den retmæssige modtager. Alt hvad jeg kræver nu, er din ærlige samarbejde, fortrolighed og tillid til, at vi ser denne transaktion igennem. Jeg garanterer jer, at dette vil blive udført i henhold til en lovlig ordning, der vil beskytte dig mod enhver overtrædelse af law.Please, giver mig følgende: Da vi har 7 dage til at køre det igennem. Det er meget presserende PLEASE.

 

1. Fuld: Navn ...................

2. Dit: Telefonnummer .............

3. Din kontaktadresse. .............

4. Alder: .....................

5.Core Job / Occupation: ...........

 

Har været igennem en metodisk søgning, besluttede jeg mig for at kontakte dig håber at du vil finde dette forslag interessant. Venligst om din bekræftelse af denne besked og angiver din interesse, vil jeg give dig flere oplysninger. Bestræbe sig på at lade mig vide din beslutning, snarere end at holde mig vente.

 

Hilsen,

Dr.Wilson leonard

 

 

 

 

Dear Friend,

 

Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

dette er ren svindel

Derek Bruijn og alle disse free e mail lottery er kun for at score kassen selv

 

brug ikke tiden på sådanne mennesker der kun er ude på at tjene kassen på naive mennesker

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal regne med en masse IRONI i de foregående indlæg Smile

Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

fik du nogen sinde fået gevinsten

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)