Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af et nyt produkt

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-10-2006 14:01:40 Forfatter:Dorthe Thomsen Hej aminoer,Jeg er en ny amino og vil gerne kort præsentere mig.Jeg har været selvstændig siden 2000, hvor jeg startede et IT firma sammen med min mand.I 2005 startede jeg firmaet Klikaline (også sammen med min mand) og i sensommeren 2006 åbnede vi WebShopen www.klikaline.com hvor vi designer og sælger et helt nyt produkt til boligen. Vores store udfordring er at gøre vores Klikaline produkter kendte, idet det er vanskeligt at beskrive en Klikaline med ét ord. Forestil dig en krydsning mellem en snor og en legoklods!Jeg er i fuld gang med markedsføring både på den konventionelle måde og mere alternative måder.Jeg modtager med kyshånd gode idéer, og jeg vil meget bidrage med mine erfaringer indenfor de områder, jeg har beskæftiget mig med.

 

Hej Dorthe,

 

Ja det er så simpelt at det er genialt.

Hvad med at få en aftale med Silvan eller Bauhaus byggemarkedskæderne om at I tager rundt i deres butikker og hænger forskellige ting op i de relevante afdelinger med jeres Klikaline?

Som kunde og sælger er det vigtigt at få visualiseret hvad Klikaline kan bruges til, f.eks. hvor stor vægt den kan klarer - kan man f.eks. hænge både julepynt, fuglebolde og måske en lille potteplante op i den? Eller hvad med reservenøglen til bilen der altid er pist borte når man skal bruge den.

Jeres tilbud til Silvan eller Bauhaus skal selvfølgelig være uden beregning, mod at I får lov til at stille en lille salgsmontre op - det er værd at forsøge. Via fokus i byggemarkeder kan der opbygges en solid salgsplatform - som så yderligere kan udbygges via en e-shop.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

 

Tak dine roser og kommentarer

 

Jeg vil da overveje at kontakte byggemarkederne igen med henblik på opstilling af salgsmontre u/b- tak for idéen.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle,

 

Vi har været ved at opdatere filmen. Kan du stadig ikke se den?

 

Er der andre der heller ikke kan se filmen: http://62.243.216.158/

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Filmen fylder næsten 2 Mb.

Hvis jeg ikke havde bestemt mig for at svare her - og forsøge at få min klikaliniske nysgerrighed stillet - ville jeg ikke have haft tålmodighed til at vente de 10-15 sekunder det varede at downloade den.

 

Jeg ser en masse ting, der hænger, men jeg ser ikke, hvor klikaline er bedre end et stykke snor.

 

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans,

 

Tak for dine kommentarer.

 

Jeg vil prøve at gøre filmen mindre - så hvis ikke alle - så flere - kan downloade den hurtigere end 10-15 sek. Vi har selv en meget hurtig forbindelse - så for os tager det 2 sek.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorthe

Nej jeg får bare vist en blank firkant på siden - men jeg skal ikke afvise at det skyldes opsætningen på min computer.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle,

 

Tak for din tilbagemelding.

 

 

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også en pænt hurtig forbindelse - men jeg sidder også og hører radio samtidig.

Mon  ikke din computer har cached filen.

Prøv at trykke ctrl-F5, når du er på siden. Så kan du se, hvor lang tid det i virkeligheden tager med din forbindelse.

Og så findes der jo stadig mennesker, som bruger modem - forstå det, hvem der kan.

 

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans,

 

Med ctrl-F5 tager det 3 sek.

 

Jeg er enig med dig i at man skal bestræbe sig på at nå så mange som muligt - også dem med langsomme forbindelser.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)