Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som fodboldtræner kan jeg undre mig over, at der ikke findes nogle "boldkanon" som der f.eks. er i tennis, der kan skyde bolden ind over og spillerne kan træne flugtninger, hovedstød etc. Forestiller mig den kan være fjernbetjent og at der kan sættes forskellig hastighed på, sålede at der kan vælges med hvor stort tryk boldene skal komme?

Nogle aminoer der kender til en sådan "kanon" beregnet til fodbold?

Nogle der kan henvise til firma der kan have interesse i at udvilke produktet?

 

Ken

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set den i en film engang men om det var er trick tør jeg ikke at sige.

Hvis den ikke er lavet  så skal jeg nok opfinde en.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle ide om hvad det vil koste at fremstille en sådan, så skal jeg nemlig nok sælge den til alle de fodboldbekendtskaber jeg har og det er ikke så lidt Smile

Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med sådan en de bruger til amerikanske fodbolde? Den kan skyde en bold af helvede til  :) Og tror næsten den kan tage en alm. fodbold uden at den skal bygges om.

Her er en. Godt nok er den pænt dyr. Men ellers kan man jo kopiere designet ;)

http://cgi.ebay.com/NEW-Jugs-Football-Machine-M1700_W0QQitemZ400023009270QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item5d233ab7f6

 

Sådan virker den

http://www.youtube.com/watch?v=e7MVEWncSNE&feature=related

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

God ide

Jeg vil foreslå man laver 4 fäste punlkter som bolden bliver skudt til ved spilstop signaleres af linievogter som også sender bolden afsted.

jeg har lavet en skitse 

vh preben

skriv hvis du synes om den ide jeg kan se det gjort på....smid en pb '

vh preben

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeppe:

Som fodboldtræner kan jeg undre mig over, at der ikke findes nogle "boldkanon" som der f.eks. er i tennis, der kan skyde bolden ind over og spillerne kan træne flugtninger, hovedstød etc. Forestiller mig den kan være fjernbetjent og at der kan sættes forskellig hastighed på, sålede at der kan vælges med hvor stort tryk boldene skal komme?

Nogle aminoer der kender til en sådan "kanon" beregnet til fodbold?

Hej Ken,

Da jeg var mere seriøs indenfor fodbolden prøvede jeg at søge på Google og Youtube efter noget, som jeg kunne bruge til hjemmetræning.

Her fandt jeg blandt andet en kanon, hvor man blandt andet kunne træne hovedstød, flugtere og andet. Hvis jeg kan huske ret kunne man også selv bestemme hastigheden og hvor langt kanonen skulle skyde. Der passede ca 5-8 bolde i kanonen.

Kan ikke huske hvad jeg søgte efter på Youtube, men det var noget med at jeg søgte efter Soccer rebounder, så kom jeg videre til denne kanon.

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)