Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Hvordan er det lige, man laver et aktivt link til sin hjemmeside?

 

Mange hilsner Line Falkenberg

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line

 

Ja der er rigtig mange netbutikker med baby- og børnetøj, markedet ændrer sig meget lige nu. Der kommer stadig nye til, men der er også flere der må lukke nu. Så ja, markedsføring er vigtig, og en svær størrelse.

 

Linket i min signatur ser sådan ud:
<a href="Unik''>http://www.unik-kids.dk/">Unik Kids</a>
det kan du kopiere og rette til.

 

Jeg har nu set på din butik, det er noget meget spændende tøj du har, og en god overskuelig shop. Her er dog et par kommentarer:

Jeg faldt over, at du på forsiden skriver, at man kan kontakte dig på www.falkenberg.dk, der skulle vel have stået en mailadresse i stedet.

Din side om betaling skal rettes til, du tager ikke dankort endnu, og der mangler kontonummer.

Jeg vil anbefale dig at få en anden mailadresse. Det er meget lidt proffessionelt at have en hotmailadresse.

Når jeg klikker på Nyhedsbrev, så vil jeg forvente at jeg kan tilmelde mig et nyhedsbrev der, har du ikke den funktion endnu?

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene

 

Hvor er det dejligt med lidt skarpsindigt korrekturlæsning - tak for det!

Sikke en brøler af format sådan at glemme kontonummer - nu er det i hvert fald i orden.

Mht. nyhedsbrevet så har jeg ikke den funktion endnu - men overvejer det kraftigt.

 

Mange hilsner

 

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene

 

Nu har jeg ad flere omgange forsøgt at kopiere koden til dit aktive link og derefter sætte mine egne data ind i formlen - det er dog ikke lykkedes mig.

Indrømmet - jeg er ikke nogen stor computerbegavelse!

Altså, det jeg har gjort er at kopiere dit link og derefter fjerne dine data "unik - kids" og så indsætte mine egne "byfalkenberg" - skal det gøres anderledes?

På forhånd tak!

 

Mange hilsner

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
<a href="http:/www...">klik her</a>

KPI - en en forkortelse for key performance indikator det er simpelt hen målet for din kampagne, et salg, en tilmelding til et nyhedsbrev, eller noget helt 3. det vigtigste er bare at det er en målbar faktor.
Google analytics er fantastiks til dette formål idet du kan sætte mål op som programmet så overvåger for dig, hvor mange nåede frem til målet, hvor mange hoppede fra undervejs og hvor hoppede de fra.

Alle de informationer der gør, at du kan reagere på manglende konverteringer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gå ind i administration - ret min profil, gå ned til din signaturboks og indsæt den HTML-kode som Lene har skrevet. Du skal blot fjerne understregningen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri

 

Nu har jeg gjort som, du har beskrevet - jeg håber, det virker.

Tak for hjælpen.

 

Mange hilsner

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det virker! - jeg er målløs - favre nye verden..............

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo helt fantastisk

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)