Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til ipaper?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Jeg vil høre om der findes nogle programmer der kan fungere som alternativer til ipaper...

Ipaper skal jo have et månedligt licens og samtidig skal de have 25000 kroner for den version jeg har brug for.

I øjeblikket bruger vi almindelige PDF filer, da det jo er gratis at have liggende. Men findes der nogle programmer der kan bruges til at lave online kataloger, hvor man laver katalogerne ofline og selv sørger for at uploade dem?

Så jeg sparer den månedlige licens?

 

På forhånd tak

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

Jeg foretrækker faktisk en ganske almindelig PDF fil. Jeg har før prøvet at bladre i kataloger lavet med ipaper, og ja, det er da fancy med 3d effekt og det hele, men jeg ender som regel med at hente hele PDF dokumentet istedet for at bladre i et smart system som ipaper. Jeg synes ihvertfald ikke at det er en investering på 25K + abonnement værd.

Men det er jo min mening, og andre har sikkert en anden mening

mvh Carsten
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at kigge på www.zmag.dk? De har et rigtig godt produkt i stil med iPaper.

Hvis du selv vil lave det hele og uploade til dit website, så findes der et hav af mere eller mindre avancerede flash komponenter der kan hente siderne ind som jpg fra en xml fil. Men det er jo også langt fra lige så simpelt som bare at uploade en pdf, og vupti, så har du et flash katalog med statistik og det hele.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Alternativt kunne du få en flash person til at lave dit eget system. Kunne godt tilbyde mig selv, men er lidt booket op i øjeblikket så det lader jeg være med..  Evt. kunne du købe dig til det her.. http://www.flippingbook.com/object.htm .. Har dog ikke prøvet det selv og ved ikke lige om hvor godt det er.. Men nu kan du lige tjekke det ud..

 

Mange hilsner:/Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

 

En anden ide kunne være at købe et flash template for et par hundrede kr. og så selv indtaste indholdet.

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette.

Vi leverer også flotte flash-kataloger i stil med i-paper, hvor du nemt online kan uploade dine pdf-filer. Systemet er meget gennemført - med en fantastisk statestik, og rig mulighed for selv at ændre det hele.

Du er velkommen til at sende mig en mail på jesper@qtag.dk - så kan vi finde ud af noget.

Edit: Glemte lige nogle priser. Har du ikke meget som skal sættes op, kan du få selve opstarteten og opsætningen for 3000 kr. Efter dette koster det så 99 kr/md. til drift/hosting. Skal du have flere publikationen online tilbyder jeg også nogle gode gruppe-rabatter. Meget konkurrence-dygtige priser, hvis jeg selv skulle sige det )



// Jesper Skov

 

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad du skal bruger det til, men hvis det er udgivelse af print content skulle du måske prøve http://tabazinemedia.com/ 

Der bliver dit indhold lavet til apps til App store og google play - dvs sige ikke blot en "web-pdf" som ipaper.

Og priserne ser også noget billigere ud :-)

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Se på www.paperturn.com

Her opretter du selv en profil og så er det til helt andre priser Smile

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Som et alternativ, måske du kan have en prøve af den gratis online publicering platform Issuu, det er et gratis open source værktøj til at gøre digitale kataloger fra PDF. Derudover er e butik creator dette site en inspirerende værktøj til udgivelse digitale kataloger: http://www.kvisoft.com/flipbook-maker/
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige for god ordens skyld nævne www.epaper.dk

Den rigtige og originale bladre løsning. 

Bare hvis andre kommer herind.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)