Køb et Amino Sponsorlink
Hej jeg kunne godt tænke mig at høre hvad priser er på tryksager,
Hvem kan komme med nogle cirkapriser...
Takker.
HejJeg kan komme med noget bedre end cirkapriser - faktiske priser.Jeg mangler bare noget info om hvor mange af hver du skal bruge samt om vi snakker tryk på begge sider og evt. hvor mange farver der er tale om der skal trykkes (om det bare fx. er sort eller om vi snakker fuldt farve tryk).For nogle ting (visitkort fx.) gør det ikke en forskel med hensyn til antal farver, men for brevpapir kan der være prisforskel.
Tape med tryk | Billige Boblekuverter | Keyhangers | Neglefile med trykAffiliate: Fremkaldelse | Billige kontaktlinser | Windows phone 7
kandetpasse: Hej jeg kunne godt tænke mig at høre hvad priser er på tryksager, Hvem kan komme med nogle cirkapriser... Takker.
Ja det vaqr jo et ikke særligt specifik spørgsmål...
Generelt tror jeg mange aminoer kan anbefalee lasertryk.dk... som må betegnes som værende "bedst til prisen"
mvh. Anders Holm, Poweriser Denmark
Salg af Poweriser hoppestylter - Poweriser
Jeg anbefaler vores kunder www.Unitedprint.dk. De leverer kvalitet og er behjælpelig med stort set alt indenfor tryk. Gik dem et ring, de vil hellere end gerne hjælpe dig (på dansk) og giver dig en yderst konkurrencedygtig pris.
Jeg kan vist godt med garanti sige vi er billige er laserprint og leverer i en kvalitet der er mindst lige så god som dem :)
Janus - laver du også klistermærker ?
Skal bruge nogle ovale, som jeg kan sætte på mine slikposer og kasser som reklame.
Forestiller mig mål omkring 40 x 50 mm.
2000 - 5000 stk. alt efter pris.
PS. Kan iøvrigt sige at jeg var super tilfreds med pris og kvalitet på de flyers Janus lavede til mig.
Mvh
Jesper
Spar både tid og penge : Køb billigt slik online
Hej Jesper
Ja, det kan vi sagtens finde ud af.Bare skriv til mig på: Janus@Lindau.dk.
Jeg vil anbefale www.vistaprint.dk.
Selvstændig Herbalife forhandler - www.DinWellnessGuide.dk
Følg os på FaceBook eller Start som selvstændig
www.discountprint.dk er virkelig billige..har aldrig selv brugt dem men tror at de er gode..
Vistaprint virker som det er for børn og ikke virksomheder
discountprint er billige, men ikke så billige som Janus