Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til McDonald''s

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!!

Jeg går og overvejer at starte en virksomhed op sammen med en kammerat.

Det produkt vi har tænkt os at lave, er rettet mod McDonald''s restauranter, men hvor svært mener i det vil være at få lov til at sælge noget til dem? Jeg mener at have hørt at de får lavet meget af deres inventar selv, hvilket vores produkt ville være en del af.

 

På forhånd tak!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
  En af mine gode bekendte arbejder i en IT-virksomhed hvor de for et stykke tid siden fik foden inden for hos McDonalds Danmark.

 

Men det er også noget som de har arbejdet meget målrettet på igennem et helt år - jeg kan ihvertfald huske at der blev snakket om det tilbage ved juletid sidste år. Deres problem var netop at praktisk talt alt i bliver produceret internt eller på licens fra McD. Og det at få lov til at lave noget til dem er en lang og sej process. - Men det er ikke umuligt at blive leverandør til dem.

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja alt kan vel lade sig gøre  
Det ville måske være en mulighed at få produceret en enkelt af vores produkt, og tage ud til den lokale restaurant for at spørge om det ville kunne lade sig gøre at sætte produktet op der!?

Hvad synes i om den?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-10-2006 22:34:06
Forfatter: KimmoLeif

Det ville måske være en mulighed at få produceret en enkelt af vores produkt, og tage ud til den lokale restaurant for at spørge om det ville kunne lade sig gøre at sætte produktet op der!?

Hvad synes i om den?



Jeg tror ikke det er op til den enkelte McDonalds at bestemme. Jeg ved fra Q8, at der der gælder rammeaftaler som meget kraftigt begrænser hvad forpagterne må købe - således var det f.eks. ikke muligt at købe et meget ønsket stativ, da de havde en rammeaftale med en anden leverandør af et mindre genialt stativ.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideen var, at hvis man kunne overbevise en enkelt franchisetager om genialiteten af vores produkt, ville man eventuelt kunne få vedkommende til at anbefale dette til McD DKog dermed stå stærkere mht. at få produktet indført i hele DK!?

Jeg har selv for flere år tilbage arbejdet på en McD, og ved godt at det meste inventar kommer fra hovedkontoret, så det bliver nok meget svært at komme ind på dette marked... Desværre, når man nu selv synes ideen er fremragende

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet med sådanne steder er typisk at de er så topstyrede, hvem nævnte DF?, at det er meget svært at komme ind og udenom deres bureaukrati. Man skal løbe langt og ekstremt hurtigt og kæmpe i lang tid, men når man først kommer ind, så er det perfekt.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)