Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommunal hjælp til forståelse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

Jeg har fået lavet en aftale hos en omkring udarbejdelsen af en hjemmeside så satser på jeg pr. 1 februar er klar som iværksætter.

Dog har jeg forskellige spørgsmål som jeg gerne vil have besvaret, kan selvfølgelig lave en lang liste og håbe på nogle her på Amino kan besvare disse, men jeg vil også gerne sidde overofr en og diskutere de forskellige emner. (disse emner er skat, moms osv.)

Men er det ikke muligt at få en form for gratis eller billig rådgivning hos det kommunale?

 

Peter S Nielsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg startede min virksomhed for et par år siden fik jeg besøg af skat, gratis !

Så kunne jeg ellers bare spørge løs. Det tror jeg stadig de tilbyder - eller også er det sparet væk for at de rige kan blive lidt rigere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay..


Kunne være man bare skulle prøve at skrive ind til dem, det værste der kan ske er vel man får et nej!

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du bestiller dit moms nr. får du normalt automatisk et par dage senere et tilbud om et møde/kursus (en enkel aften). til dette måde fortæller et par fra skat lidt om skat og moms og så har du mulighed for at spørge osv.

 

Min erfaring med disse møder er at mange af emnerne bliver kørt meget hurtigt hen over og at det er en god ide at have undersøgt tingene lidt hjemmefra for at få det bedste udbytte. men alt i alt er det et udemærket tilbud som kan anbefales at bruge en aften på.

Hvis du ikke har fået et sådan tilbud, så gå ind på skats hjemmeside og tilmeld dig et møde:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=230668&vId=0

 

Mvh.

Benjamin

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)