Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af sten til smykker

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også meget gerne sende en mail til min kæreste Kjersti: kikiki@mail.dk

Hun er også interesseret i at begynde at importere stene til smykker fra østen, og skal til at igang med at undersøge hvordan og hvorledes..... og dette er jo en god start Wink

P.s. hun designer smykker selv, og skal til at starte med kun have til eget forbrug.....

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil du ikke lige sende en mail til mig  radoor8@hotmail.com.. Jeg vil meget gerne have priser og billeder Wink

KH

Sanne

Fra Jaipur
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der blevet sendt mails Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Er det stadigt muligt for dig med de sten?

Min kæreste er egentlig blevet interesseret i selv at lave smykker, er det sten man kan bruge til det?

Mvh Thomas

Fra Jaipur
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Jeg sidder faktisk lige i øjeblikket og sætter et inspirations katalog op og forhåbentlig en hjemmeside, når jeg lige finder ud af hvordan den skal være bygget op, så JA det er stadig muligt med de sten :)

Som du kan se i nogle af links tidligere i denne tråd er der billeder af nogle ædelstene, som I eller din kæreste kan kigge på og se om der er en type der passer til smykket/smykkerne. Hvis der er en anden type ædelsten, som I godt kunne tænke Jer, så er det ikke noget problem at få en pris på.

I øjeblikket er det eneste minus fragtomkostningerne til Danmark. Prisen på stenene er meget lav, men fragten gør, at det ikke kan betale sig at kobe en enkelt sten af gangen. Jeg skal derfor have fundet en løsning på dette og om det bliver en form for grossist køb eller afventning på masse ordre, det ved jeg ikke endnu.

Men hvis I gerne vil have en pris på en eller flere ædelstene, så sig endelig til, så fremskaffer jeg gerne en pris til Jer, som I kan sammenligne med andre, hvis I vil og så kan vi se på fragten, hvis det bliver aktuelt.

Hvad siger du til det?

 

Mvh

Christopher Lindberg 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)