Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se her hvis du er søvnløs eller keder dig...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha - hvis du ikke kan sove - eller måske bare virkelig keder dig - så prøv lige at slå over på DR's nye børnekanal RamaSjang efter 21.00..... fantastisk fundet på Yes

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede først det var en fejl, men nej - men må give dig ret blev også ret søvnig af at se på det ">

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg set Big Smile Det er da godt fundet på!

Yes til DR   Wink

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så det nogle dage efter kanalen startede. Det er da sjovt at se på i stedet for de gamle pejse dvd'er osv osv.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ik kan se den kanal af logiske årsager, er der så en venlig sjæl, der vil fortælle hva der sker efter kl 21?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da den mest laaaaaaang trunkne film jeg længe har set :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også set den kanal, det går ud på at få børn til at ville sove, tror det er en kanal der sender børne tv hele dagen.

Så fra klokken 21 af, ser man en der ligger og sover, og oven over står der så timer, minutter og sekunder på hvornår de atter kan se tv igen Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis man ik kan se den kanal af logiske årsager, er der så en venlig sjæl, der vil fortælle hva der sker efter kl 21?

Det ville du gerne vide, hva....

Det er såmænd bare alle DR skuespillerne som er gået i seng. Så i stedet for det gode gamle stilbillede - så ser du nu på skift at de ligger og sover. Du ved nok... Bamse, skæg med tal, morgenhårfigurerne og alle de andre :·) De vender og drejer sig lidt - og sådan skifter det hele aftenen og natten. Øverst står der så: Vi står op om 7 timer og 23 minutter :·)

Synd du ikke kan se det - he he....

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Det ville du gerne vide, hva....

Det er såmænd bare alle DR skuespillerne som er gået i seng. Så i stedet for det gode gamle stilbillede - så ser du nu på skift at de ligger og sover. Du ved nok... Bamse, skæg med tal, morgenhårfigurerne og alle de andre :·) De vender og drejer sig lidt - og sådan skifter det hele aftenen og natten. Øverst står der så: Vi står op om 7 timer og 23 minutter :·)

Synd du ikke kan se det - he he....

Det var da os på tide, at DR blev en smule kreative! ;D

Ja når man ik bor i DK, så må man nøjes med DR1 og DR2. Alt deres fancy extra ting bliver man sku snydt for ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)