Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links til site, bliver ikke registreret

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg begyndt at lege lidt med SEO i nattetimerne, men støder på en udfordringer jeg håber I kan hjælpe med.

Når jeg skriver artikler og laver aftaler med diverse blogs om, at linke til miinto bliver mange af vores links ikke registreret i vores analyse værktøjer som fx. SEOsupporter.com og PowerSuit SEO.

Jeg tænkte at det måske var fordi der går tid, for at google og de andre maskiner opfanger linksene, men det undrer mig at jeg kan se dagsudvikling på mine værktøjer, men ikke følge væksten...

Håber der er nogen SEO eksperter, som kan forklarer hvad jeg gør forkert.

Til info er det til sitet http://www.miinto.dk, hvis nogen selv vil prøve at analysere.

På forhånd tak!

Konrad

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle lege ekspert, så skal du huske på SEO er en process, hvor resultatet ofte først kommer et stykke ude i fremtiden. Så fordi du laver noget den ene dag, så kan man desværre ik se resultatet dagen efter, hvilket jeg iøvrigt os hader!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det havde jeg egentlig også lade mig fortælle. Men håbede på at alle disse backlinks, ville blive registereret i diverse værktøjer jeg bruger.

Men når jeg tilføjer en masse links, har det ligefrem en modsat effekt iform af jeg kan se antallet af backlinks falder. Så blev jeg sku lidt frustreret :)

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Konrad A. Kierklo:

Jo, det havde jeg egentlig også lade mig fortælle. Men håbede på at alle disse backlinks, ville blive registereret i diverse værktøjer jeg bruger.

De dukker op bare rolig, men der kan bare gå lang tid af og til... Så det er bare med at knokle på, og så håbe det giver noget effekt på den lange bane ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konrad,

Næsten alle de her backlink-værktøjer bruger Yahoos data til at vise links. Det betyder, at links først dukker op i systemerne, når Yahoo har fundet dem.

Men hvis du er bekymret for, om Google har fundet et givent link til din side, så tjek om den side med linket på er i indekset ved at skrive "site:domæne.dk/denpræcisesti" i søgefeltet (Uden citationstegn). Hvis Google ikke har indekseret en side efter et passende stykke tid, kan det være, at du skal hjælpe den lidt på vej med et ekstra link udefra.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
så tjek om den side er i indekset ved at skrive "site:www.domæne.dk/denpræcisesti" i søgefeltet (Uden citationstegn)

Hmm så er jeg forvirret har forstået det sådan når man tjekker på site:domæne.dk at der så ikke skulle være www med men det er måske en and?

/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Jo, det er helt fint at tjekke uden www. Det er blot dårlig vane at skrive www med i url'en, fordi langt de fleste sider bruger www foran, og man skriver den præcise sti, når man skal tjekke en enkeltside.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan Hansen,

Det kommer an på hvilket (sub)domæne du benytter, og på den måde se hvilket sites der er indekseret. Jeg køre personligt altid uden www. og redirecter alt www. til mit domæne uden.

www.xxx.dk er et subdomæne (bare meget udbredt). Domænet er xxx.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Allan,

Jo, det er helt fint at tjekke uden www. Det er blot dårlig vane at skrive www med i url'en, fordi langt de fleste sider bruger www foran, og man skriver den præcise sti, når man skal tjekke en enkeltside.

Takker :)

/allan

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Men hvis du er bekymret for, om Google har fundet et givent link til din side, så tjek om den side med linket på er i indekset ved at skrive "site:domæne.dk/denpræcisesti" i søgefeltet (Uden citationstegn). Hvis Google ikke har indekseret en side efter et passende stykke tid, kan det være, at du skal hjælpe den lidt på vej med et ekstra link udefra.

 

Tak for input Frank, pisse ærgeligt, at jeg blev overbudt i sidste sekund i din auktion.

Vil du for nybegyndere forklare hvordan jeg evt. kunne tjekke en side med din metode?

tak! :)

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)