Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vækstplan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 

 jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med eller kender noget til hvordan man laver/strukturere en dybdegående vækstplan.

 Der er nu gået over et år med tøj import virksomheden, og nu er det tid til at sigte efter vækst. derfor skal jeg have lavet en vækstplan (Business Growth report), men som første gang kunne jeg godt bruge noget hjælp til dette.

 

 hvad skal den indeholde, hvad skal analyseres osv.

 

 På forhånd mange tak til alle!

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasanis.

Jeg har selv, som ansat og i den konsulentvirksomhed som jeg ejer, udarbejdet og implementeret flere vækstplaner, og mit umiddelbare råd er følgende:

1. Start med at analysere virksomheden;

1.1 Hvad fungere godt/mindre godt?

1.2 Hvilke marketingsværktøjer fungerer godt/mindre godt?

1.3 Osv, osv,

Få så mange inputs fra medarbejderne som muligt, da der på operationelle niveau i en virksomheder, ligger megen af den information du/I har brug for, for at beskrive/definere fokusområder for vækstplanen.

2. Beskriv visionen for vækstplanen? (Hvor vil du/I gerne hen?)

2.1 Ud fra analysen af virksomheden, skal fokusområder og konkrete aktiviteter beskrives. (F.eks. Vi skal besøge fem nye kunder hver måned eller vi skal nedbringe vores kostpriser med 10% eller vi skal udsende én kampagne hver måned eller, eller....)

2.2 Sørg for disciplineret opfølgning med fast frekvens (F.eks. hver anden uge), således at alle indvolverede personer/medarbejdere holder fokus på de aktiviteter som er vigtigt for realisering af jeres vækstplan.

Fokus og disciplineret opfølgning, er det vigtigste værktøjer for realisering!

Held og lykke

Thor Mønsted

 

PS. Skriv en e-mail og jeg kan fremsende beskrivelse af den fremgangmøde jeg normal bruger.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Jeg har startet en ny service op i september og kunne også bruge en fremgangsmåde mht. vækstplan. Håber at du vil sende noget på fokus@mail.tele.dk

På forhånd tak.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor Mønsted:

Hej Hasanis.

Jeg har selv, som ansat og i den konsulentvirksomhed som jeg ejer, udarbejdet og implementeret flere vækstplaner, og mit umiddelbare råd er følgende:

1. Start med at analysere virksomheden;

1.1 Hvad fungere godt/mindre godt?

1.2 Hvilke marketingsværktøjer fungerer godt/mindre godt?

1.3 Osv, osv,

Få så mange inputs fra medarbejderne som muligt, da der på operationelle niveau i en virksomheder, ligger megen af den information du/I har brug for, for at beskrive/definere fokusområder for vækstplanen.

2. Beskriv visionen for vækstplanen? (Hvor vil du/I gerne hen?)

2.1 Ud fra analysen af virksomheden, skal fokusområder og konkrete aktiviteter beskrives. (F.eks. Vi skal besøge fem nye kunder hver måned eller vi skal nedbringe vores kostpriser med 10% eller vi skal udsende én kampagne hver måned eller, eller....)

2.2 Sørg for disciplineret opfølgning med fast frekvens (F.eks. hver anden uge), således at alle indvolverede personer/medarbejdere holder fokus på de aktiviteter som er vigtigt for realisering af jeres vækstplan.

Fokus og disciplineret opfølgning, er det vigtigste værktøjer for realisering!

Held og lykke

Thor Mønsted

Godt skrevet Thor. Man kunne tro du havde læst min bog. Jeg mangler kun et budget og handlingsplan til dine mange gode råd.

Det er vigtigt at have målet for sig, vækst i sig selv er jo ikke nødvendigvis meget værd, der skal noget værdi på.

Flemming Hasselriis

 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasanis

 

hent skabalonen herfra, den burde kunne give dig en ide om omfanget

http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/strartegimidt

de bedste hilsner

Brian

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

 Tusinde tak for hjælpen :)

 

 hasanis

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

 

 Mange mange tak for det... J

 

Jeg har fået udarbejdet en grundig vækstplan, mangler lidt finpudsning her og der og de fine detaljer.

 

Tak for det!!

 

De bedste hilsner,

 

hasanis

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)