Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er lidt forvirret. Vil gerne have nogle råd.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

Så du forslår at jeg vælger 1-2 site ud og arbejder fuld ud med den/dem.

Og så sælger de andre fra ?

Mvh Lasse

 

Som du bliver rådet til skal du kun starte det projekt op som du kan magte. Det vil tage dig en evighed at sparke det igang og når de første kunder opdager at du ikke følger op eller sender bestilte varer som aftalt. ja så tager det kun et splitsekund at miste det hele igen. Men du kan jo prøve at se hvor langt tid det tager at få en enkelt eller 2 sider op at køre. Så har du fået en ide om tidsforbruget.

Jeg har selv en del sider som jeg godt kunne tænke mig at sparke igang, og lagde stort ud med en webshop som skulle være lige til højrebenet, men desværre kunne min leverandør i holde det lovet med hensyn til lagerstyring. så brugte en masse tid på at skrive tilbage at jeg desværre ikke kunne levere. Det dræner bare ens energi men desværre også folks accept / oplevelse af at man ikke har styr på tingene.

Held og lykke med projektet, Du er jo godt igang bare det du spørger før du bare springer ud i det.

kenn

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres råd.

Jeg tror, jeg vil sætte mig ned i weekenden og se på hvad jeg kan se mest potentiale i.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Det sidste år har jeg høstet en del erfaring i, hvad jeg kan magte - gid jeg havde opnået det i en alder af 16! Så du er meget langt din alder taget i betragtning. Du er på rette vej er jeg sikker på.

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at ødelægge tråden, men er designet på gratisgummi ikke det samme som på mange andre point sites sm ikke blev solgt mere ;) 

Men det er da nogle gode idéer du har : ) håber de går ;) ellers hvis du søger partner så kan det være jeg er interesseret kasper snabela franzmedia  dot dk

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)