Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er lidt forvirret. Vil gerne have nogle råd.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er 16 år og iværksætter.

Jeg har pt.

Der køre

www.superstyle.dk med lager for mellem 5-8.000,- (Ven som for mig der hjemme sender pakkerne)

Sider der ikke køre, men faktisk er klar:

www.modeparfumer.dk med dropshipping leverandør. (Ordre skal bestilles inden 16 alle hver dage, kan jeg ikke da ikke har fri før 18 man,tirs,ons og trosdag kl 16 og fredag 15)

www.freecandy.dk med lager der hjemme. (det kan min ven også sende.)

www.gratisgummi.dk Vi prøver at skaffe dropshipping leverandør.

Så har jeg nogle domæne som jeg nogle domæner jeg gerne vil bruge.

www.lykkemedia.dk - en side hvor man kan se alle mine projekter osv.

www.pointsite.dk er tænkt som en side som gøre reklame for de pointsite systemer der findes, ( Men kunne også være et pointsite, men har jeg ikke penge til lige nu og vil gerne have noget på siden.)

Jeg skal nu bruge lidt hjælp. Jeg vil gerne have gang i disse projekter og tjen penge, men hvordan gør jeg da jeg går på efterskole og faktisk ikke har nogle penge før jul til markedførring. Jeg har måske en ny partner til gratisgummi.dk så vi ejer 50% hver og på den måde kommer igang syntes i jeg skal gøre det med de andre også? Eller skal jeg få nogle af mine venner til at hjælpe mig med at strye siderne og så for de lidt løn og få siderne igang på den måde ? (Husk, har ikke fri før 18 man,tirs,ons og trosdag kl 16 og fredag 15)

Eller har i andre råd ?

Mvh Lasse

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at starte 6 sider op, med dertil hørende arbejde, så skulle du måske kraftigt overveje at fokusere på 1-2 sider, som du lægger alt din energi i.

Du køre død i det med så mange sider, især hvis du er presset både på tiden og likviditeten. Derfor fokuser på det som har din interesse, og arbejd 200% koncentreret med det. Det vil du både have det bedre med selv, og du vil helt sikkert opnå de bedste resultater på den måde!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

I stedet for at starte 6 sider op, med dertil hørende arbejde, så skulle du måske kraftigt overveje at fokusere på 1-2 sider, som du lægger alt din energi i.

Du køre død i det med så mange sider, især hvis du er presset både på tiden og likviditeten. Derfor fokuser på det som har din interesse, og arbejd 200% koncentreret med det. Det vil du både have det bedre med selv, og du vil helt sikkert opnå de bedste resultater på den måde!

Jeg havde også tænkt på at sælge noget af det.

Men www.lykkemedia.dk er der jo ikke arbejde i skal bare sættes op i wordpress og så skal den bare vise hvad jeg ejer og er med i.

Jeg tænkte også på at sælge nogle fra, men ville godt beholde www.modeparfumer.dk , www.superstyle.dk , www.freecandy.dk og www.gratisgummi.dk og pointsite.dk kunne bare stå med reklame for freecandy.dk og og gratisgummi.dk med 2 bannere så skal jeg styre 4 site det ene halvt, da jeg er ved at skaffe partner. Kunne have en partner til hver af siderne og så styre de det jeg ikke kan nå og jeg det andet. For tror godt jeg kan ligge mine kræfter i 4 projekter.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

Jeg havde også tænkt på at sælge noget af det.

Men www.lykkemedia.dk er der jo ikke arbejde i skal bare sættes op i wordpress og så skal den bare vise hvad jeg ejer og er med i.

Jeg tænkte også på at sælge nogle fra, men ville godt beholde www.modeparfumer.dk , www.superstyle.dk , www.freecandy.dk og www.gratisgummi.dk og pointsite.dk kunne bare stå med reklame for freecandy.dk og og gratisgummi.dk med 2 bannere så skal jeg styre 4 site det ene halvt, da jeg er ved at skaffe partner. Kunne have en partner til hver af siderne og så styre de det jeg ikke kan nå og jeg det andet. For tror godt jeg kan ligge mine kræfter i 4 projekter.

Hvordan vil du drive 4 sites, hvis du allerede nu har problemer med likviditeten og tiden? Er det ik bedre at skabe en stor succes end lave 4 mellembløde sites, som ik udnytter potentialet, og giver en slatten indtjening, fordi der ik bliver gjort nok i forhold til markedsføring, seo, kundeservice og nye samarbejdspartnere.

Desuden er der ved flere af dem du vil satse på allerede pointsites med stor succes, og de konkurrenter kan du næppe hamle op med, hvis du ik fokusere 200%.

Du har fået mine 5 cents, og kan bare se det hele løber ud i sandet for dig, hvis du ik tidligt nok indser, at fokus er vejen frem i disse tider!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

PS kom ved en fejl til at foreslå dit svar, da jeg ville besvare indlægget. Det er ik meningen, og har gjort "THE CREW" opmærksom på brøleren

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du forslår at jeg vælger 1-2 site ud og arbejder fuld ud med den/dem.

Og så sælger de andre fra ?

Mvh Lasse

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionseller

Du har meget ret i det du skriver. Har selv sideprojekter, som jeg efterhånden ikke helt ved hvilken retning skal tage. Jeg sidder og må skære ind til benet og finde ud af, hvad der er interessant og hvad der er klar til skraldespanden.

Til Master Vind: Fokusér på det, som er interessant og knap så meget efter pengekisten med guldmønterne. Mit sideprojekt drejer sig faktisk om at hjælpe andre med at løse indkøbsopgaver, så de kan frigøre noget tid og omkostninger. God vind med beslutningerne.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

Så du forslår at jeg vælger 1-2 site ud og arbejder fuld ud med den/dem.

Ja det gør jeg. Har set så mange eksempler på folk, der ville det hele og "have been there done that" selv. Så taler af erfaring!

Du vil for det første have mere overskud (især når du er presset rent tidsmæssigt), og du vil føle en større glæde og tilfredsstillelse ved at skabe en stor/større/størst succes, fremfor nogle bløde mellemvare.

Master Vind:

Og så sælger de andre fra ?

Om du sælger dem fra, gemmer dem eller lader andre lege med dem, er sådan set op til dig. Du skal bare ik selv spilde tiden på dem, før du har tiden!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Du har meget ret i det du skriver. Har selv sideprojekter, som jeg efterhånden ikke helt ved hvilken retning skal tage. Jeg sidder og må skære ind til benet og finde ud af, hvad der er interessant og hvad der er klar til skraldespanden.

Tror alle ende i situationen en dag. Man vil gerne en masse, og har en masse ideer, men tiden, overskuddet, pengene og lysten er der bare ik. Og så gælder det bare om så hurtigt, som overhovedet muligt, at finde ud af hvor passionen, gnisten og interessen ligger, og så fokusere 200% der.

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare sige det er supersejt, at du i en alder af 16 år allerede har gang i så mange projekter - det er altså godt gået. Er helt sikker på, at du nok skal finde ud af, hvilke projekter du skal fokusere på og hvordan du prioriterer din tid bedst hen af vejen. Mvh Pernille

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)