Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille fantastisk historie..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

To mennesker købte en løveunge og opdrættede den indtil den blev for stor og måtte tilbage til naturen.. År efter opsøger de løven igen, som nu er blevet helt vild.. watch what happens! :)

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det hævn ? :-)

Så måtte jeg fælde nogle tårer. Mistede min elskede kat for et par måneder siden. Men i min fantasi leger vi stadig sammen og har det sjovt. Han er ikke død, men jeg adopterede ham fra èn som ikke kunne passe ham mere. Hun ville så have ham tilbage, hun var fuldstændig knust over hvad hun havde´gjort. Og da jeg vidste han også ville komme ud på landet, og har fået en hund som ven som han sover med, tænkte jeg det var bedste .. for ham.

Men jeg ønsker da tit han kommer tilbage.. som i videoen.

En lille kat der bare vil lege og lave ballade

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan se dette uden at føle en glæde. Godt indlæg så tak for det.

Det er nu ikke skidt at efterlade et godt indtryk, for som her beløner det sig jo storartet..

 

kenn

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Eeeeej hvor fedt :D

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for filmen - fantastisk...! - men jeg er nu også rørt til tårer af Jimi's kattehistorie.... Broken Heart

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jimi Hove:

Er det hævn ? :-)

Hehe, nej ingen hævn-mission her ;)

Jeg har aldrig haft kat, men denne video får stadig tårene frem.. Har en kanin som ikke er i bur, han har bare sin lille bakke (som han bruger som en kat, ret sjovt) og elsker at løbe i 8-taller rundt om benene :) Så kan godt forstå det må være svært at skulle sige farvel til de små væsener, af den ene eller den anden årsag...

Men godt at han er derude et sted og har det godt, det må hjælpe at vide.. En anden god ting er, at hver gang humøret er lidt nede kan du altid tænke på ham og få smilet og de gode følelser frem :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg var lige nået til det punkt, hvor jeg kun tænkte på de gode minder. Men nu blev jeg da lige ked af det igen. Men okay sådan er det.

Jeg skal have nogle nye kattekillinger til foråret. Jeg glemmer dog aldrig Simba , mit første kæledyr. Han var ekstremt kærlig, specielt den sidste dag inden han skulle væk. Det var som om han vidste det. Og så græd han også , da han skulle væk fra mig. Det gjorde han ikke da han skulle væk fra hende. Jeg håber virkelig jeg gjorde det rette for ham.

Nå, undskyld jeg kaprede tråden med min lidelseshistorie.

Fantastisk video med masser af kærlighed

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm..

Var sikker på han ville blive spist til sidst... 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en helt fantastisk video... Umuligt ikke bare at blive lidt rørt :)

 

 

 

Jimi Hove:

Ja jeg var lige nået til det punkt, hvor jeg kun tænkte på de gode minder. Men nu blev jeg da lige ked af det igen. Men okay sådan er det.

Jeg skal have nogle nye kattekillinger til foråret. Jeg glemmer dog aldrig Simba , mit første kæledyr. Han var ekstremt kærlig, specielt den sidste dag inden han skulle væk. Det var som om han vidste det. Og så græd han også , da han skulle væk fra mig. Det gjorde han ikke da han skulle væk fra hende. Jeg håber virkelig jeg gjorde det rette for ham.

Nå, undskyld jeg kaprede tråden med min lidelseshistorie.

Fantastisk video med masser af kærlighed

Ih, nu bliver jeg da godt nok også rørt af din historie Jimi! Tårepræsser.. Vi er sgu gode til at få hinanden til at flæbe herinde på Amino! ;)

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)