Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura udskrivning, betaling, rykker påmindelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi foretager fakturering af vores kunder for et abonnement på kvartal og årsbasis. Men vi overvejer at outsource dette admin.

Er der nogen som tilbyder en service, hvor I står for at udsende fakura til vores kunder, sørge for at de betaler, rykker mv. Hvad koster en sådan omgang ?

 

 

 

 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet PayEx håndterer blandt andet den slags. Om det kan betale sig, aner jeg ikke, men deres sælgere er søde. :)

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan sende mig en PM med lidt flere detaljer, så kan jeg vende tilbage med et prisoverslag.

 

mvh

E. Mortensen

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt99

Jeg ved at der er flere danske virksomheder som for det lavet her i Tjekkiet  ( Fona gør ved jeg)

Bla. fordi posten fra tjekkiet til Danmark er billiger end post forsendelser i Danmark

Når jeg sender rekommanderet breve til Danmark betaler for en A4 side 18,50 DKR og det er uden at have lavet aftale med det Tjekkiske Post

Jeg kan prøve at finde ud af hvem Fona bruger ind i Prag hvis det har interasse

 

Med Venlig Hilsen

PO.Trading s.r.o.

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Kurt99

 

Du må gerne sende en mail eller PB med yderlige detaljer så vil jeg finde en god pris.

 

info@teamss.dk

 

/Brian Nielsen

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Factoring er fakturabelåning.  Det er ikke det jeg læser som Kurt99's behov.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt99

Vi har et firma, som laver netop fakturering (outsourcing opgaver), samt efterfølgende påmindelses-procedure og inddrivelse hvis det er nødvendigt. Du spørger hvad det koster - og det afhænger naturligvis af den volument der skal faktureres - Men nu er fakturering jo noget af det lettere (i modsætning til f.eks. momsregnskaber etc), så det kan gøres billiget. Du kan læse mere vores website www.larsen-finans.dk

Er der tale om factoring, skal du jo have fat i en af de store selskaber der som oftest er ejer af en bank el. lign. men så er det jo også en helt anden snak hvor I skal ind og fremvise regnskaber mv. (som de ofte kræver), men det er jo fordi det dybest set er kassekredit.

Mvh

Stig

Stig Larsen - www.larsen-finans.dk- info(snabela)larsen-finans.dk - Telefon 70 26 99 11 - Du finder os også på Facebook

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)