Igen er det vigtigt at beslutte hvad du skal bruge det til. Hvad skal det kunne mere end eksempelvis Outlook hvor du kan journalisere dokumenter. Skal du eksempelvis bruge det til at tidsstyre dine forskellige opgaver. I Goldmine som jeg benytter i den billigste version er der timerfunktioner, hvor du eksempelvis kan starte en timer og locke at dy har arbejdet på en account i 3½ time... Det er længe siden jeg har brugt andre meget aktivt (Salesforce.com - som jeg skulle bruge aktivt fingerede så dårligt at det ikke reelt skete - ps det kan have været opsætningen, men jeg er ikke glad for web systemer) MVH jens
|
Hej Jens,
Faktisk har jeg lige downloadet Easy Time Tracking (som er time/sag registrering) Jeg var ikke klar over at jeg kunne finde den funktion i et CRM system.. smart.
Men jeg skal faktisk kun bruge det til at holde styr på de emner jeg ringer til. Og kunne der være en funktion, hvor systemet automatisk gør mig opmærksom, når jeg skal ringe igen, vil det være toppen. Jeg kender godt Salesforce, Super office m.m og det har jeg ikke midler til :-)
Jeg prøver at tjekke Goldmine.. Tak for info