Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system freeware

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er der nogen som kender et gartis CRM system, freeware etc. til download

 

Mvh I-m-d.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er ikke et CRM system - det er et CMS og blogging system. :-)

Jeg mener at channelcrm var gratis at bruge for een bruger engang. Det er et super godt  CRM system til de fleste formål: http://www.channelcrm.com/

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Wordpress er ikke et CRM system - det er et CMS og blogging system. :-)

 

Hej Anders

Ja for søren. Jeg så forkert, tak for rettelsen

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Wordpress er ikke et CRM system - det er et CMS og blogging system. :-)

Mvh Anders

Men det kunne nu egentlig være interessant at prøve at gøre Wordpress til et CRM system... med de rette plugins og hacks, kunne det faktisk godt lade sig gøre... men det ville være nemmere at tage et fuldblodigt CRM system dog :-)

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at du vil udvælge dine forretningskritiske applikationer baseret på at de er gratis?

Der findes et utal af velfungerende og billige CRM/Contact management systemer rundt om i verden.

ACT - verdens mest brugte til ca. 1000kr.- brugte jeg i ACT2000 versionen, og købte den i sin tid for ca 30US$/licens. Er du enkeltbruger og ikke arbejder med meget komplekse salgsprocesser, så er det et fantastisk system.

Jeg benytter selv et system der hedder Goldmine, som kan en masse mere, men som også er mere kompliceret - du kan stadig købe 6.7 BCM licenser for under 750kr for denne, men den er erstatttet af en væsentlig dyrere version. (6.7 BCM kræver XP ell. W7pro/ultimate ved første installation)

Jeg ville nok se på ACT, Maximizer, eller nogle af de billige danske systemer. CRM systemer der fungerer dårligt koster mange penge i tidstab at eje. Uden specifikt at kende din forretning så ved jeg at det er utrolig svært at gå galt i byen med ACT, som er fantastisk til daglige salgsopgaver og meget let at gå til.

Act er det største system i verden, og derfor kan alle andre systemer importere data fra det ganske effektivt. Min erfaring med systemet var at da jeg havde brug for noget mere funktionalitet, tog det mig ca en time at overføre ALLE mine data. Det eneste der kostede tid var mine templates.

Jeg vil tvivle meget på at et freeware program tillader dig at opgradere særlig let.

MVH jens

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IMD,

Hvad skal du bruge dit system til?

Der finde flere systemer som kan forskelligt inden for CRM. Vi har selv udviklet et www.akazell.dk men der findes også SugarCRM som er opensource.

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,
Tak for jeres input, dejligt med forskellige synsvinkler.
Jeg skal kun bruge èn licens, da jeg arbejder på enkelte projekter ad gangen, projekter som er meget tidsbegrænset.

Ofte arbejder jeg direkte i kundens system, så jeg tænker at finde et CRM -system som er meget billigt eller måske gratis, men naturligvis et der fungere.

@Thomas, jeg tjekker lige www.akazell.dk

Mvh Imd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som I kan se sidder jeg idag og laver noget for DayTradeCenteret idag, det er naturligvis fra denne konto jeg skulle sende svar.

 

IMD

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)