Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mine muligheder?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere.

Jeg er en gut på 17 år der brænder for at have min egen lille forretning på nettet.

Da jeg går på gymnasiet og ikke for SU endnu, er det ikke fordi jeg har voldsomt mange penge om måneden.

Hvad kan jeg vælge at starte på af virksomheder, det behøver ikke være noget jeg tjener vildt mange penge på, men mere bare følelsen af at have sit eget.

Kort sagt, findes der en måde at starte noget internet virksomhed på, uden at kaste ret mange penge efter det, inden man for sine f'ørste indtægter?

 

Simon.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan lave noget, fx design eller slå græs for folk i nærområdet... Det koster jo ikke rigtig noget at starte op!

Søg lidt på nettet omkring selvstændige fritidsjob, det er nok sådan noget du skal lave hvis du ikke rigtig har nogen penge lidt at ligge i det..

 

Hvis dine forældre eller andre kan poste lidt penge i det, så muligvis kigge på at lave en webshop.. Hvis du vil sælge noget på nettet, så prøv at finde noget som du har interesse for!

 

Desuden da du er under 18, så er det dine forældre der skal "stå" for virksomheden da jeg mener at du ikke kan have CVR-nr. når du er under 18 år..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Du kan sende mig en mail på rasmuslykke@gmail.com Jeg har sikkert noget du kan lave for mig..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Han spørg hvad han selv kan lave, ikke hvad han kan lave for andre..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

KennM:

Det kunne være du skulle kigge videre efter noget hvor du kan bidrage til noget. Hvis nu har jeg har noget han selv kan lave, en god ide jeg har som han kan lave - som jeg af hensyn til ham ikke vil lufte i et åbent forum - så amino hajerne kan tage ideen eller andet, og derfor beder ham skrive en mail i stedet for.

Kig videre efter et andet indlæg og besvar når du har noget at komme med - ellers spilder du ikke blot din egen men endnu vigtigere alle vores andres tid!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver ellers: "Jeg har nok noget du kan lave for MIG"... Så stop dit piveri, jeg hjalp ham faktisk i det første indlæg hvor jeg svare på det han spørg om... 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Middelfart
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det er jo lidt af et åbent spørgsmål, men alle former for serviceydelser vil jo ikke koste dig så meget. Hvis du gerne vil lave en hjemmeside, så kan du jo købe domænet og hosting for i alt 300-350 kr. og så skal du betale omkring 100 kr. for hostingen pr år fremefter. Kig fx på one.com
Hvis du selv gider bruge lidt tid på at lave en hjemmeside kan du sagtens gøre det uden omkostninger, via et gratis CMS system, fx Wordpress eller Joomla! Alt efter hvad du vil bruge det til

Så kunne du jo sælge din viden indefor specifikke områder, din hjælp til andre, eller hvad det nu kunne være. Hvis du derimod vil sælge varer bliver det nok lidt mere kostbart... Og en webshop, vil også komme til at koste lidt, inden den er klar til lancering.

Jeg synes du skulle kigge lidt rundt her på amino og få lidt inspiration, og så har Martin Thorborg et glimrende talkshow omkring netop det emne, om at starte op i det små. Du kan finde det på thorborg.tv

Håber alt dette hjælper dig videre

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Og dog! Eftersom han spurgte at lave noget hjemmefra så medmindre du tænker fjernstyret græsslåning, som vil jeg skyde på det vil blive svært min ven..

Men lad det ligge og hav det godt champ!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den helt simple indgang er det skal være noget du SELV har fundet på .

På den måde er der sikkerhed for at det noget du SELV brænder for - og det er vigtigste for en iværksætter (efter min egen helt personlige mening) - hvis du ikke brænder for opgaven (og det gør man alm.vis som iværksætter kun hvis man selv har opfundet ideen)-  så er sandsynligheden for succes ikke stor.

Sæt dig ned - gå en tur - kig dig omkring og så find på noget du synes vi andre mangler - eller noget du synes du kan gøre bedre end dem der er på markedet netop nu. Så kast al din flid og iderigdom ind i projektet - gå igang - så finder du efter en periode ud af om det kan bære eller ej. Når du så har fundet ud af det - så kan du kalde det erfaring som du så kan bygge videre på.

!! Så spørg ikke hvad vi synes at du skal gøre for os - men fortæl os - hvad du kan gøre for os Big Smile

Og lad så være med at spørge på et tidspunk om vi nu synes det eller det er en god ide...... der vil altid være flere stopklodser en startbokse -

Dette var min egen mening og råd -

mvh
Per Krabbe
Nu også på blog - scanboat.com 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet rigtig meget i Joomla og har en god erfarringen indenfor det, men syntes aldrig rigtig ideerne er kommet videre, nogle fordi de simpelthen ikke er gode nok, men også grundet manglende reklame rundt omkring.

Tak for svarene.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)