Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har de ingen moral?

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville da være rart med en kopi af min kone Smile

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Ja det ville da være rart med en kopi af min kone Smile

Der går ik længe før vi alle render rundt med Angelina Jolie, som kæreste! Den perfekte kopi ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Angelina Jolie

Det må være ligesom at tisse i bukserne, alså en aften med hende, skide godt til du opdager hun ingen hjerne har Surprise

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
kopi af min kone

Er i lige blevet gift? Og stadig ny forelsket?

Af alle kvinder i verden, vælger du at lave en kopi af din kone?Stick out tongue

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Er i lige blevet gift? Og stadig ny forelsket?

Vi har været gift i 11  år ( kobber bryllup næste år ) ja vi er nyforelsket på en NY måde :)

/allan

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er at de laver en kopi af en bil som er noget "skrammel", det bliver først rigtigt problematisk når de lære at lave ting som er lige så gode som de produkter vi laver. I dag er det sikkert nogle dårlige biler, men når man arbejder målrettet 15 timer i døgnet så er de biler sikkert ganske udmærket om 5 år. Tro mig når jeg siger at de er nøjagtige lige så smarte og intelligente som du og jeg, forskellen er at de er flittigere og snart mere velhavende...

Bare se hvad Kina gør i Afrika lige nu mens vi i Europa diskuter miljø og kortere arbejdstider.

Der bliver lande som får nogle meget store problemer med mindre der tages hånd i hanke (længer arbejdstid, lave skatter etc.) men det er jo en helt anden snak :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Tro mig når jeg siger at de er nøjagtige lige så smarte og intelligente som du og jeg, forskellen er at de er flittigere og snart mere velhavende...

Men det er bare ik iorden at stjæle, som var hele pointen! Men ellers er vi enige...

Peter Skouhus:

Der bliver lande som får nogle meget store problemer med mindre der tages hånd i hanke (længer arbejdstid, lave skatter etc.) men det er jo en helt anden snak :-)

Du kan roligt nævne DK i den sammenhæng! Bare se "PROBLEM 2020", som man knap nok tager seriøst endnu. Vi er ved point of no return, og alligevel gider man ik se det i øjnene...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men det er bare ik iorden at stjæle, som var hele pointen! Men ellers er vi enige..

Enig, men velkommen til den virkelig verden. Men mit gæt er at Kineserne er et sted mellem totalt lige glade og ved at dø af grin når vi i vesten "beklager os" over det.

Hit back and hit harder, det er det eneste middel som virker, spørgsmålet er bare om vi i vesten har den magt som er nødvendig.

Fashion-Seller:
Du kan roligt nævne DK i den sammenhæng!

Jeg har ikke boet i DK de sidste 23 år, men jeg ser da nogen gange ting som giver mig et "mindre chock"....

 

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Japanerne gjorde det samme i mange år, indtil de evnede alle faser af udvikling. Reverse engineering er ikke noget nyt begreb. Indtil for nylig, ligenede den største Lexus da stadig den største Mercedes....

Kineserne vil selvfølgelig det samme. De vil op på samme materielle levestandard som os andre og det kommer de, uanset hvad. Der er jo en grund til at både USA og Kina ikke vil binde sig ift. co2 osv.

Er det forkert? Ja imo er det noget svineri, men nok den slags, som man ikke kan gøre noget ved. Kina er på vej til at blive den største supermagt og det kan intet ændre. USA ender nok på en 3-5 plads med tiden. Vi må alle bare se, hvordan vi kan profitere på Kina....

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)