Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil at kapre tråde!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det var da lækkert. Jeg er jo lige i KØBE alderen, vil de fleste mænd jo nok sige. Altså mig der køber nogetBig Smile. Med hensyn til tråd. Jeg tror ikke at alle lige ved hvad tråd betyder, når man starter på Amino. Så det kan jo være en fejl, hvis nogen gået på en andens tråd. Ville jeg lige orientere om.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion :

Jo, der er mange desperate. Og det var desperation/ grådighed der førte til finanskrisen til at starte med, så folk der kan holde sit hoved koldt er i høj kurs lige nu. Og folk der kan tænke utraditionelt og se et firma fra mange vinkler.

Men pointen er at desperation løser ikke en desperat situation

Nå nok om det. Nu skal jeg se Starsky & Hutch :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Der er dog brugere på Amino(f.eks. indenfor SMBA-salg)der systematisk "hijacker"og "spammer" alle mulige tråde, også selvom

de er flere år gamle..

Det er påpeget flere gange af blandt andet undertegnede, men unoderne fortsætter.

Og det er for at slå det fast med 7 tommers søm dårlig stil!

/peter

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Anmeld dem til Amino Crew og bed om at få slettet deres indlæg. Det gjorde jeg

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jo, der er mange desperate. Og det var desperation/ grådighed der førte til finanskrisen til at starte med, så folk der kan holde sit hoved koldt er i høj kurs lige nu. Og folk der kan tænke utraditionelt og se et firma fra mange vinkler.

Men pointen er at desperation løser ikke en desperat situation

Enig at det er sådan problemet er opstået, men folk tænker bare ik klart, hvis de er presset på deres eksistensgrundlag... Så går man i forsvarsposition og gør ting, som man aldrig ville have gjort normalt.

Det er nemt at sige det er forkert, men det er svært at tænke klart for den pågældende i situationen.

Men det er intet forsøg på at gøre det acceptabelt, blot en info om hvorfor det sker...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jimi Hove:

Jo, der er mange desperate. Og det var desperation/ grådighed der førte til finanskrisen til at starte med, så folk der kan holde sit hoved koldt er i høj kurs lige nu. Og folk der kan tænke utraditionelt og se et firma fra mange vinkler.

Men pointen er at desperation løser ikke en desperat situation

Enig at det er sådan problemet er opstået, men folk tænker bare ik klart, hvis de er presset på deres eksistensgrundlag... Så går man i forsvarsposition og gør ting, som man aldrig ville have gjort normalt.

Det er nemt at sige det er forkert, men det er svært at tænke klart for den pågældende i situationen.

Men det er intet forsøg på at gøre det acceptabelt, blot en info om hvorfor det sker...

 

Ja det klart, og jeg prøver bare at skære det helt ud i pap :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke rigtig til problemet, men ved at problemet engang var der, jeg har så holdt en laaaang pause fra fora rundt på nettet... de tog for meget af min tid, men er nu vendt tilbage for at hjælpe hvor jeg nu kan Smile,. Men kan sagtens se at det er irriterende at folk ikke kan oprette deres egen tråd, i stedet for at kabre andres tråde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)