Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat i det telefon nummer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil meget gerne komme i kontakt med en person. Jeg har tlf. nummeret, men når jeg ringer op får jeg en besked om at nummret ikke er i brug. Jeg ved det har været i brug for ca. 2 måneder siden. Ved I hvordan man får oplysninger om hvem der ejer/har ejet nummeret? Kan man ringe til fx. Sonofon?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kan du ikke. Du skal have en dommerkendelse udsted af dansk domstol for at få et telefonnummer.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg telefonnummer, men jeg søger efter navnet på personen, som har ejet det.

Ved ikke om det ændre sagen?;)

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at google det.. Det siges jo at hvis noget een gang har været tilgængelig på nettet, så forsvinder det aldrig.. Måske du kan finde et eller andet den vej.

Sidder så samtidig og tænker på at et pengeinstitut ikke må udlevere navn på et kontonummer, men de er ofte villige til at fortælle hvilket pengeinstitut der ejer det, og de kan så som regel kontakte personen for en.. Måske Sonofon er lige så venlige.. Altså at de måske kan se hvor det har hørt til, og de så måske er lidt venligere.. Problemet kan så være hvis personen har skiftet teleselskab for så kan de nok ikke kontakte dem.

Træt af upersonlige broderier på væggene?? www.ditbroderi.dk

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at google det, men fandt ikke rigtig noget.

 

Jeg prøver at kontakte Sonofon, selvom de nok ikke kan hjælpe. (håber dog)

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har da lov at håbe at du fanger en i julehumør.. God jagt Smile

Træt af upersonlige broderier på væggene?? www.ditbroderi.dk

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan man håbe. Mange tak. Go' weekend!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg bede Sonofon og fådem til at kontakte den pågældende og fortælle personen, at du gerne vil i kontakt. Så er det jo op til personen at vælge om du skal kontaktes eller ej.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på han var kunde hos TDC?

Og er du sikker på nummeret ikke var tilknyttet et taletidskort? Hvis dette er tilfældet er det umuligt at finde data på ham.

Tjek evt. her : http://telia.dk/erhverv/mobil/mindrevirksomheder/businesson/ tast nummeret ind for neden, hvis nummeret var Telia, kan jeg muligvis godt hjælpe dig med at fremskaffe oplysningerne

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kunne ligge nrèt i denne tråd så kan det være en rar amino kunne hjælpe..

regner med at det er et firma nr.

 

Mikkel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)