Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan e-conomics samarbejde med ens cms system?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fornylig fået e-conomics på industribasen.dk og er meget tilfredse.

Men vi har et spørgsmål.

Når en bruger køber annoncer får brugeren automatisk tilsendt en email med faktura.

Kan man få e-conomics til at stå for den email med faktura. Som det er nu har vi købt modulet abonnement hvor når vi sender en faktura ud kan få den til at sende den ud via email.

Det kunne være smart hvis vi kunne få e-conomics til at stå for alle vores faktura således at vi ikke har 2 forskellige faktura vi sender ud. dvs 1 når en virksomhed har fået reklameplads på industribasen og når man køber en annonce.

Er det muligt at få e-conomics til at sende faktura ud hver gang man får en ordre via sit website?

mvh

Morten

landbrugsmaskiner til salg her www.industribasen.dk/landbrug

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder e-conomic. Uden s :)

Men ja, via API integrationen kan man oprette fakturaen i e-conomic og derefter hente den som PDF. Jeg kan ikke huske om man også kan sende den via API'et. Bemærk dog at for at hente PDF'en skal fakturaen være bogført først. Det er i mine øjne en af de største mangler ved API'et, som jeg også har påpeget overfor dem adskillige gange. Desværre nyttesløst indtil videre.

Jeg har selv implementeret faktura-integrationen i Tasks, og det var forholdsvist ligetil. Så i mine øjne er der intet i vejen for at kunne implementere sådan en proces:

1. Bruger køber annonce/eller hvad som helst.
2. Købet sendes til e-conomic via API og der genereres faktura.
3. Faktura hentes fra e-conomic via API og vedhæftes i mail til bruger.

Eller noget i den stil i hvert fald. Men det kræver jo noget kodning.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

Er der nogen der kender en programmør der kan løse denne opgave for os? eller kender nogen der måske kender nogen ;-)

Vi vil meget gerne have det lavet nemlig.

mvh

Morten

billige traktorer - www.industribasen.dk/traktor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)