på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Gratis regnskabsprogram

Slip for regneark og bevar det økonomiske overblik
    Klik her og få en gratis konto

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
    om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Gode iværksætter websites, bøger, software m.m. "

Templates til Kompozer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
    Amino-karma 14.799
    Fra Middelfart
    Tilmeldt 9. okt 08
    Indlæg ialt: 3.086
    Amino Plus

Hej,
    er der nogle, der ved om man kan finde nogle lidt pænere templates til brug i Kompozer - så´n lidt mere end bare standard?

Amino-karma 14.799
    Fra Middelfart
    Tilmeldt 9. okt 08
    Amino Plus

dump

Amino-karma 16.167
    Fra Hillerød
    Tilmeldt 10. nov 07
    Indlæg ialt: 2.846

Frank Hellerup Madsen
    Skrevet 01-12-2009 kl. 22:18

Hej Brian,

Nu er det noget tid siden, at jeg har rodet med Kompozer. Men kan du ikke bare downloade nogle ganske almindelige html/css-templates og arbejde med dem i Kompozer? Jeg husker det som, at jeg gjorde det på den måde. Googlede "free html templates" og lignende udtryk og hev nogle gratis templates ned, jeg kunne bygge videre på.

Amino-karma 14.799
    Fra Middelfart
    Tilmeldt 9. okt 08
    Amino Plus

Frank Hellerup Madsen:

Hej Brian,

Nu er det noget tid siden, at jeg har rodet med Kompozer. Men kan du ikke bare downloade nogle ganske almindelige html/css-templates og arbejde med dem i Kompozer? Jeg husker det som, at jeg gjorde det på den måde. Googlede "free html templates" og lignende udtryk og hev nogle gratis templates ned, jeg kunne bygge videre på.

Hej Frank, har du nok ret i. Det er også ret pinligt, at jeg ikke er kommet længere end Kompozer. Især når man ser alle de rosende indlæg om f.eks. Joomla og Wordpress. Så jeg må på jagt på Google, med mindre jeg kan tage mig sammen til at lære noget nyt! Men tak for dit svar.

Amino-karma 258.057
    Tilmeldt 20. apr 07
    Indlæg ialt: 15.393

Her kan dit firmanavn stå
    Skrevet 01-12-2009 kl. 22:30

Hej Brian.
    Du kan jo tag et kig forbi http://www.dreamtemplate.co de har nogle rigtige fede templates, hvis du finder noget du kan bruge kan du jo sende linket til min mail info@itdenmark.dk så skaffer jeg det gratis for dig :)

Amino-karma 14.799
    Fra Middelfart
    Tilmeldt 9. okt 08
    Amino Plus

Daniel Zambelli:

Hej Brian.
    Du kan jo tag et kig forbi http://www.dreamtemplate.co de har nogle rigtige fede templates, hvis du finder noget du kan bruge kan du jo sende linket til min mail info@itdenmark.dk så skaffer jeg det gratis for dig :)

Hej Daniel,
    Det er jo en fed side med en masse andre nyttige ting, for dovne mennesker som mig! Så jeg har simpelthen købt et medlemsskab, men ellers tak for dit generøse tilbud - det er ægte Amino-ånd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :