Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til kunder og faktura

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Jeg skal til at starte en virksomhed, og skal bruge et eller andet program, som kan holde styr på mine kunder.

 

Derudover skal jeg have et eller andet så jeg kan holde styr på mine fakturaer, nogen af jer som kan anbefale noget frem for andet ?

 

Mvh

 

Den kommende iværksætter

Mørch

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

til fakturering kan du gratis downloade Winfinans i en light udgave( ubegrænset antal kunder og varer men du kan ikke ændere på faktura layout og andre rapporter.

 

med hensyn til at styre kunder, så ville jeg starte med outlook, indtil jeg havde et overblik over behovet til opsøgende salg, tilbud, sagsdokumenter og andet.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
SummaSummarum ?

Der findes forskellige versioner alt fra Gratis til ca. 2800Kr

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mørch

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bambi

Hvis du skriver mamut i søgefeltet øverst i forumet, får du disse indlæg hvor det er blevet debateret, http://dev.ankiro.dk/demo/amino/default.asp?q=mamut

Jeg har hørt godt og negativt og Mamut og firmaet bag, dog har det negative skræmt mig så meget, at jeg har skaffet mig Summassummarum som jeg er yderst tilfreds med! Summa forhandles bla. af Anette/Inloco herinde fra.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også anbefale Summa til begynderen. Den kan dække dine behov indtil du får behov noget rigtig stort! 

 

Jeg bruger det selv og er yderst tilfreds. Min konto er revisionskonsulent og anbefaler den til sine mindre kunder.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har også stået i samme situation, og samme tidspunkt udkom Mamut med et tilbud hvor vi kunne prøve deres system gratis, hvilket vi gjorde.

Jeg er dog slet ikke imponeret, der er mange åndsvage procedure i det, og meget er forsøgt at blive så standardiseret at man ikke selv har nogle muligheder for at ændre noget.

Så vi fik også relativt hurtigt skiftet over til summasummarum. Til kundehåndtering har vi bygget vores eget lille minisystem, da vi ikke var i stand til at finde noget simpelt og smart nok udover lige Outlook.

Om vi nogensinde får det udviklet nok til det ville kunne sælges til andre vil tiden vise.
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med dig,

 

Jeg bruger to helt enkle Excel regen ark. Et til kundekontaker, og en anden som fakturaskabelon. Mere enkelt bliver det ikke. Hvis du er interesseret kan jeg sende dem til dig, og rette dem til så det passer til dig.

 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-10-2006 10:00:19
Forfatter: Martin Tygsen

Til kundehåndtering har vi bygget vores eget lille minisystem, da vi ikke var i stand til at finde noget simpelt og smart nok udover lige Outlook.

Om vi nogensinde får det udviklet nok til det ville kunne sælges til andre vil tiden vise.


Jeg synes det lyder så ganske meget bekendt.... Mit system kører også fint internt, men er endnu ikke kommet videre, og det har heller ikke fået nogen udviklingsprioritet endnu..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)