til fakturering kan du gratis downloade Winfinans i en light udgave( ubegrænset antal kunder og varer men du kan ikke ændere på faktura layout og andre rapporter.
med hensyn til at styre kunder, så ville jeg starte med outlook, indtil jeg havde et overblik over behovet til opsøgende salg, tilbud, sagsdokumenter og andet.
Hilsen
IDzone ApS - Improve RFID
Rita Westergaard
www.rfid-idzone.dk
Jeg har hørt godt og negativt og Mamut og firmaet bag, dog har det negative skræmt mig så meget, at jeg har skaffet mig Summassummarum som jeg er yderst tilfreds med! Summa forhandles bla. af Anette/Inloco herinde fra.
Vi har også stået i samme situation, og samme tidspunkt udkom Mamut med et tilbud hvor vi kunne prøve deres system gratis, hvilket vi gjorde.
Jeg er dog slet ikke imponeret, der er mange åndsvage procedure i det, og meget er forsøgt at blive så standardiseret at man ikke selv har nogle muligheder for at ændre noget.
Så vi fik også relativt hurtigt skiftet over til summasummarum. Til kundehåndtering har vi bygget vores eget lille minisystem, da vi ikke var i stand til at finde noget simpelt og smart nok udover lige Outlook.
Om vi nogensinde får det udviklet nok til det ville kunne sælges til andre vil tiden vise.
Jeg bruger to helt enkle Excel regen ark. Et til kundekontaker, og en anden som fakturaskabelon. Mere enkelt bliver det ikke. Hvis du er interesseret kan jeg sende dem til dig, og rette dem til så det passer til dig.
Dato: 07-10-2006 10:00:19 Forfatter: Martin Tygsen
Til kundehåndtering har vi bygget vores eget lille minisystem, da vi ikke var i stand til at finde noget simpelt og smart nok udover lige Outlook.
Om vi nogensinde får det udviklet nok til det ville kunne sælges til andre vil tiden vise.
Jeg synes det lyder så ganske meget bekendt.... Mit system kører også fint internt, men er endnu ikke kommet videre, og det har heller ikke fået nogen udviklingsprioritet endnu..