Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplanen er DØD.!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Tak for den vinkel -  den tygger jeg lige lidt på ;-)

 

Dbh

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Min holdning er, at uden en plan er du som et skib uden ror. Et skib uden ror går før eller siden på grund. Kan du ikke beskrive hvad du vil og hvad du ønsker skal du måske slet ikke starte. Jeg har en meget forenklet forretningsplan som jeg kan sende dig, men du må som minimum vide hvad du har af resoursser og hvad du vil.

 

Flemming Hasselriis

 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det skal du ikke tage så tungt

Lidt populært sagt kan man sige at der findes 3 slags mennesker i forretningsverdenen : Visionæren ( han ser ideen og markedet før de andre ) Iværksætteren (han elsker at føre en ide ud i verdenen. Når han er færdig, starter han ofte på en ny ) og Administratoren ( han er god til at få tingene ind i rammer )

Vi har alle lidt af hvert. Nogen har meget af det ene og knap så meget af det andet. Så find nogen , der kan hjælpe dig med det , du ikke gider selv.

Utrolig mange er blevet virkelig succesfulde uden at have enten:

en vision(hvis din makker har ideen, og du er en super god Adm Direktør, eller kan få ideen fra lands som iværksætter. Hvad skal du så bruge ideen til ?)

, have evnen til at føre noget ud i livet(hvis du kender en der er god til at rykke og du har ideen. Så samarbejd)

eller til at administrere(igen samme princip som de 2 andre)

Jeg har min sparringspartner til det jeg ikke mestrer.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for jeres input.

Specielt til alle jer, der har andre tanker og ideer end at sende mig tilbage den Jackass af en forretningsplan ;-)

Men jeg vil godt indgå et kompromis.. Jeg skriver den when history has been made!

DBH Henrik V.

 

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)