Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 år og frisk på en massé idéer ;)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er 14 gammel, dog snart 15 her når vi smutter ind i det nye år. Jeg er begyndt at købe lidt vare hjem hos iværksætter og sælge det videre mund til mund hos vennerne, det køre primært fint nok, problemet er at jeg jo ikke kan blive ved med at sælge til de samme og derfor søger nogle idéer som jeg kan udføre.

Jeg tænker primært på min alder og derfor er det lidt begrænset hvad jeg kan tjene penge på. Jeg har tit tænk på kondomer da det lægger i min alders gruppe at folk gerne vil have kondomer men mange ikke "tøre" at gå op og købe dem, jeg kender det fra min skole af. Men er der penge i det, og har i nogle idér til hvad jeg kunne lave når jeg gerne vil tjene lidt ekstra ;)

Hvis i evt. har noget jeg købe købe og sælge videre ville det være super, ellers så spyt en masse idéer op ;)

Tak her fra.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg synes det er en super god ide at gøre din egen aldersgruppe og jeres/dine interesser og erfaringer til en styrke og bygge videre på dem. Det lyder som om du har flair for det gode købmandsskab - nemlig at købe billigt og sælge med fortjeneste.

Ideen med kondomerne synes jeg også rigtig godt om, da du så samtidig vil kunne gøre en stor menneskelig og samfundsmæssig forskel i at forebygge uønsket graviditet og spredning af kønssygdomme. Du kan f.eks. prøve at kontakte nogle producenter eller distributører af kondomer og høre om du kan købe dem til engrospris og så sælge dem videre til fuld pris.

Jeg kender desværre ikke reglerne for opstart af egen virksomhed når du ikke er fyldt 18 år endu, men jeg ville lige spørge i omgangskredsen om nogen har en far eller mor der er revisor, hvor du lige kan sikre dig at du overholder lovgivningen.

Det er imponerende, at du allerede nu tænker på hvordan du kan blive forretningsmand. Danmark har brug for flere af din slags!

Held og lykke med projektet Smile Elsebeth Fogh

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at skrive ned hvad der interessere dig:)

Herefter kan du så vurdere hvad du tror der er potentiale i at. Hvis du synes det er spændende at tilbyde vare til unge på din alder bør du finde en vare eller service som du kunne tænke dig at tilbyde som ikke allerede er i alt for hård konkurrence for så kan det blive svært at få afsat varene.

Hvis du i første omgang blot vil videresælge diverse vare vil jeg anbefale dig at kigge under "jeg har et godt tilbud til dig". Her er der ofte varepartier til gode priser.

Held og lykke med ideerne. Hvis du er interesseret i at skrive mere er du velkommen til at tilføje mig på msn kristoffer_hjerrild@hotmail.com

Venlig hilsen Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Super fedt med at du giver dig i kast med at være iværksætter - det er super fedt! Hvis du mangler et godt råd, så skriv endelig til mig på nb@curomedia.dk eller add min msn: Nikolaj@bomannmertz.dk :-)

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker mange gange for den positive opbakning.

Jeg har skrevet med diverse kondom producenter problemet er at de næsten ikke kan gøre det billiger end det er og så står jeg lidt der og næsten sælger dem for hvad de koster på feks. kondomland.dk jeg har også haft tankerne i knæklys da jeg ved at de er nemme at komme af med rundt til festerne ;)

Pt. er jeg ved at sælge nogle "nørde briller" eller kendt som wayfarer briller, lægger desværre med for mange inde. Id voks ville jo også være godt at tage hul på, der er problemet bare at der er så stor konkurrence at det ville blive svært, især nu hvor bilka kan sælge dem helt ned til 80 kr. engang imellem.

Mange tak for begge jeres svar, hvis der er andre der syntes de vil bedrage med noget er de meget velkommen ;)

Sætter pris på både kritik og gode idéer .

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak, har add. dig på msn, altid godt med nogle kloge hoveder der kan hjælpe :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære jacob.

Super fedt og høre du allerede nu er igang med projekter, som der bliver skrevet længere oppe så er det smart og få undersøgt lovgivningen på området. ellers rammer det formentlig dine forældre istedet, hvad angår kondomer og sexlegetøj er der ENORMT mange regler på området med specielle krak og så videre, tilføj mig gerne på msn eller kontakt mig pr. mail.

Jeg vil kunne få producenter fra tyskland til og komme med gode tilbud på kondomer hvor du er sikker på det opfylder alle krav.

razzfck@hotmail.com

info@rengoringssalg.dk

Med Venlig Hilsen.

Rasmus Nielsen.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det lækkert med alle de gode svar, og ja jeg må hellere underøge det grundigt så der ikke sker ting der ikke skulle ske ;)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig og gå det meget grundigt igennem, da det ikke er sjovt hvis du har solgt kondomer til dine venner og senere sker der de værst tænkelige ting.

Men prøv og kontakt mig hurtigst da jeg smutter til tyskland fredag, vil jeg gerne køre forbi min gamle leverandør og høre på nogen tilbud. :)

Syntes det er frisk gjort!

Med Venlige Hilsner

Rasmus Nielsen

Kc rengøringsartikler

Tlf. 5353 9333

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kc

Er ny her på amino, men har brugt noget tid herinde og læst om mange forskellige emner og mange indlæg.

Kan se at du fremstår som en utrolig aktiv person i erhvervslivet. Du er aktiv i mange virksomheder. Hvilket jeg beundre det er dejligt at se nogle som er med til at holde gang i det.

Kan du arbejde med alt fra rengøring,lagerhotel og til udlejning. Så kunne jeg jo ikke lade være med at kigge lidt mere på tingene. Har selv for fem år siden solgt en større udlejningsforretning med udlejning i samme kategori, dog også med telte og service. Er der stadig gang i denne type virksomheder i dag? Har set på siden og det ser da meget fornuftige ud.

Med venlig hilsen

Gert Hansen, Århus

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)